Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu

  • 1
  • 13
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu

ABD'nin en büyük turizm pazarlama ve tanıtım forumlarından Skift'in, 180 ülkeyi kapsayan araştırma sonucuna dayandırdığı haberine göre Türkiye, turizmle ilgili online aramalar kategorisinde dünya genelinde 3. sırada yer aldı.

  • 2
  • 13
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu

ABD'nin en büyük turizm pazarlama ve tanıtım platformlarından Skift, ülkenin önemli araştırma şirketlerinden Bloom Danışmanlık'ın 1 milyar online arama üzerinden çıkardığı sonuçları paylaştı.

  • 3
  • 13
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu

180 ülke baz alınarak yapılan araştırmanın sonuçlarına göre Türkiye, turizmle ilgili hakkında en fazla online arama yapılan 3. ülke oldu. Aynı listede İspanya ve İtalya'yı takip eden Türkiye, "ziyaret" kelimesiyle yapılan tüm aramalarda ise toplamda 1. sırada konumlandı.

  • 4
  • 13
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu

"Genel", "ihracat", "yatırım", "turizm", "yetenek" ve "ulusal şöhret" olarak 6 ara başlıkta yapılan araştırmaya göre Türkiye, turizm destinasyonu olarak İspanya ve İtalya'nın ardından 3. sırada yer aldı.

  • 5
  • 13
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu

Haberin içeriğinde Türkiye'nin ziyaret kategorisinde en yüksek tıklama skorunu kazanan ülke olduğu da belirtildi. Bir diğer deyişle Türkiye'yi ziyaret etmek, herhangi başka bir ülkeyi ziyaret etmekten daha popüler anlamına geliyor.

  • 6
  • 13
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu

Türkiye'nin Washington Kültür ve Tanıtma Müşaviri Görkem Kurşunlu Karakuş, AA muhabirine yaptığı açıklamada, araştırma sonuçlarını değerlendirdi.

  • 7
  • 13
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu
Türkiye, internette en çok aranan ülke oldu

Türkiye'nin turizmdeki gücünün ve öneminin altını çizen Karakuş, bu başarının tesadüf olmadığını ve devamının geleceğini belirterek, "Son yıllarda sosyal medya, online ve dijital mecralara bakanlığımızın yaptığı yatırımların karşılığını bulması adına sevindirici" ifadelerini kullandı.