Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin

  • 1
  • 52
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin

Bu besinler bağışıklık sisteminizi güçlendiriyor...

PORTAKAL: C vitamininin en zengin kaynağı, diğer turunçgillerle birlikte kışın en favori meyvelerinin başında geliyor. Birçok hastalığa kaarşı bağışılık sisteminizi korur.

  • 2
  • 52
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin

ISPANAK: Ispanak bağışıklık sisteminin süper besinlerinden.. A,B,C,E vitaminleri, kalsiyum, magnezyum, quarcetin hepsi bir arada bulunur. Enfeksiyonları önleyip, bağışıklığı güçlendirir.

  • 3
  • 52
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin

BAL KABAĞI: C vitamini ve E vitamini zengini, demir, potasyum gibi mineraller ve antioksidanlar içerir. Bağışıklık sistemininde görevli hücreleri güçlendirir.

  • 4
  • 52
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin

BROKOLİ: İçerdiği sulforan maddesi ile antioksidan aktivite gösterir ve bağışıklık sistemini uyarır. C vitamin ve E vitamini bir arada içerdiği için bağışıklığı kuvvetlendirir.

  • 5
  • 52
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin

KIRMIZIBİBER: İçindeki C vitamini ve Beta karoten gibi vitaminler ve diğer fitokimyasallar, bağışıklık sistemini güçlendiriyor. Çok az sebzede olan E vitaminini de içerir.

  • 6
  • 52
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin

YOĞURT: Probiyotikler, zararlı bakterileri yok ederek, bağışıklık sistemini güçlendirirler. Aynı zamanda doğal antibiyotik görevi yapıp bağırsak sistemini korurlar.

  • 7
  • 52
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin
Bağışıklık sisteminizi yiyerek güçlendirin

DOMATES: Domates de bir diğer süper besin Serbest radikaller, kalp damar hastalıkları ve kanser ile savaşır. Dikkat etmeniz gereken nokta; domatesin tüm bu yararlarını görmek için mevsiminde tüketin.