Hastalıklardan korunma yolları

  • 1
  • 73
Hastalıklardan korunma yolları
Hastalıklardan korunma yolları

Akciğer Kanseri: Sigara kullanmayın, spor yapın. Özellikle yüzme gibi akciğer kapasitesini arttıran sporlara eğilin. Düzenli beslenin ve sık sık havası güzel, bol oksijenli bölgelere gidin.

  • 2
  • 73
Hastalıklardan korunma yolları
Hastalıklardan korunma yolları

Ülser: Kişinin özellikle beslenme şekline dikkat etmesi gereklidir.Kafeinli veya kafeinsiz her türlü kahveden ve tüm kafein içeren besinlerden uzak durun. Alkol, sigara kullanmayın.

  • 3
  • 73
Hastalıklardan korunma yolları
Hastalıklardan korunma yolları

Astım: Astım hastası olmamak için sigara dumanından, İç ortam ve dış ortam hava kirililiğinden uzak durulmalıdır.

  • 4
  • 73
Hastalıklardan korunma yolları
Hastalıklardan korunma yolları

Düzenli olarak egzersiz yapılmalıdır. Besinler; erişkin astımında çok önemli değilken, çocukluk astımında dikkatli olunmalıdır.

  • 5
  • 73
Hastalıklardan korunma yolları
Hastalıklardan korunma yolları

Böbrek Taşı: Yemekleri tuzsuz tüketmeye özen göstermelisiniz. Günlük su tüketiminize dikkat etmelisiniz. Sigara kullanmamalı ve bol bol egzersiz yapmaya özen göstermelisiniz.

  • 6
  • 73
Hastalıklardan korunma yolları
Hastalıklardan korunma yolları

Bel Fıtık: Yüzme, yürüme, hafif koşular (jogging) ve bisiklete binmek (dik durumda yapılmalı ve kıvrık gidonlu bisikletle yapılmamalı) en önemli korunma yollarındandır.

  • 7
  • 73
Hastalıklardan korunma yolları
Hastalıklardan korunma yolları

Sağlıklı uyumak ve dinlenmek de bel fıtığını önleyen etkenlerdendir.