Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!

  • 1
  • 27
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!

Eğer daha az hasta olmak istiyorsanız daha dirençli bir vücudunuz olsun istiyorsanız, iç hastalıkları uzmanı Dr. Ayça Kaya beslenmenizde mutlaka bulundurmanız gereken yiyeceklerle ilgili bilgi veriyor.

  • 2
  • 27
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!

Yazdan çıktığımız bu sonbahar günlerinde , havaların aniden değişmesi ile birlikte vücudumuz gribal hastalıklara karşı daha yatkın hale gelir.

  • 3
  • 27
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!

Eğer daha az hasta olmak istiyorsanız daha dirençli bir vücudunuz olsun istiyorsanız, iç hastalıkları uzmanı Dr. Ayça Kaya beslenmenizde mutlaka bulundurmanız gereken yiyeceklerle ilgili bilgi veriyor.

  • 4
  • 27
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!

İyi bir bağışıklık sistemi için kan dolaşımın vücutta çok iyi olması gereklidir.

  • 5
  • 27
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!

Kanınızın damarlarınız içinde daha iyi akması hücrelerinizin daha iyi temizlenmesi ve bağışıklığınızın o kadar iyi olması anlamına gelir.

  • 6
  • 27
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!

Kanın damar içinde en akışkan olmasını sağlayan madde ise Omega-3'tür. Omega-3 oranı yüksek besinler olan, balık, semizotu, keten tohumu ve cevizi mutlaka sofralarınızda bulundurun.

  • 7
  • 27
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!
Sonbaharda önleminizi alın, daha az hasta olun!

En iyi Beta-Glukan içeren besin de Yulaf ezmesi ve yulaf kepeğidir. Yulafı kahvaltılarınızda sütle karıştıracağınız gibi çorbalarınıza da ekleyebilirsiniz.