Türkiye'nin en iyi haber sitesi
MEVLÜT TEZEL

Bravo Özcan Deniz'e

Coca Cola'nın Bollywood temalı reklam filmiyle dalga geçenler, Özcan Deniz ve Sıla'nın karizmayı çizdirdiğini düşünenler; fena halde yanılıyor. Klişe bir tespit olacak ama bir reklam çok konuşuluyor ve tartışılıyorsa, başarılı olmuş demektir. Coca Cola gibi devasa şirketler, marka bilinirliğini sürekli diri tutmak zorunda. İmajı taze tutmak, Coca Cola'nın o meşhur gizli formülünden bile daha önemli. Coca Cola her yaz hareketli, cıvıl cıvıl reklamlar çekiyor. Reklamda verilmek istenen mesaj çok basit: "Havalar ısınınca 'Uaağaç bir Coca Cola', iç, ferahla!"
Yok, dans koreografilerinde ahenk yokmuş, yok Özcan Deniz bu reklama uymamış... Bunların hepsi hikaye. Ne yani Özcan Deniz türkü çığırsaydı, 'Bu reklam tam ona göre' mi denecekti?
Özcan Deniz'i bazen yazılarımda eleştiriyorum ama yiğidi öldür hakkını yeme. Hep yeni bir şeylerin peşinde, hep fark yaratmaya çalışıyor. Bazen Kore filmlerinin izinde gidiyor, bazen de Coca Cola reklamında olduğu gibi genel imajının aksine roller üstleniyor. Özcan Deniz'in tıpkı Bollywood filmlerindeki gibi dans etmesi bence cesurca bir hareket. Ne yani, tek kaşını kaldırıp ağır abi gibi ya da hep arıza adam mı takılsın. Deniz'i kolay olmayanı seçtiği için kutlamak gerek. Sıla'nın performansı da iyi, tam yaz sıcağına hitap eden bir cazibeye sahip.
Bu kısa film kadar uzun Coca Cola reklamını, klip diye müzik kanallarına versen gün boyu ekrana getirirler. Tam yaz sezonuna uygun cıvıl cıvıl bir reklam olmuş, tartışmaya gerek yok.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA