5 günlük hava durumu
29 Mart 2011, Salı

Seçim vaadi bu nasıl olsa unutulur!

  • Giriş Tarihi : 29.03.2011 12:09:43
  • Güncelleme Tarihi : 29.03.2011 12:33:11
Seçim vaadi bu nasıl olsa unutulur!
Haberi Dinle

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Siyasiler, oy uğruna verdikleri uçuk sözleri seçimin ardından unutuyor. Bakın geçmiş seçimlerde hangi lider ne vaatte bulunmuştu sonrasında neler olmuştu?

12 Haziran seçimi yaklaştıkça siyaset arenası da ısınmaya başladı. Liderler meydanlara inmeye hazırlanırken, seçim vaatleri peş peşe gelmeye başladı. CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu "her aileye 600 TL maaş" ve "yaz tatilinde askerlik " vaatleri ile dikkatleri üzerine çekerken, Başbakan Tayyip Erdoğan, Kılıçdaroğlu'nu popülist politikalar peşinde koşmakla suçluyor. Geçmişe dönüp baktığımızda, bugünkünden çok daha renkli vaatlere rastlamak mümkün. İşte dünden bugüne siyasilerin unutulmayan seçim vaatleri:

DEMİREL'İN 5 LİRA VAADİ
Kendine has uslubu ile Türk siyasi hayatına damgasını vuran Süleyman Demirel seçim vaatlerinde de tartışmasız bir numara. Yasaklar sonrası yeniden siyasete döndüğü 1991 seçimlerinde "kim ne veriyorsa beş lira fazlasını vereceğim" sözü ile hafızalara kazınan Demirel, ekonomiyi 500 günde düzlüğe çıkarma sözü verdi. Yüzde 27 oyla iktidar oldu ancak sözlerini yerine getiremedi.

kalan karakter 1000

gurbetci_41 gurbetci_41

cok dogru

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır1
cevapla 30.03.2011 22:53
terekrek terekrek

Karnımız tok!

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır7
cevapla 30.03.2011 22:21
esasyozgatlii esasyozgatlii // İSTANBUL

CHP vaatleri nide ben sayayım....
1:Askerlik 6 aya düşecek.Nasıl olcak diye sordular?(benim adım kemal)
2:Yaz tatilinde askerlik olacak. (benim adım kemal)
3:Her aile ye en az 600-1200 tl maaş verilecek.(benim adım kemal)
4:Teşorana son verilecek.(Benim adım kemal)ilk başta Chp li belediyeler çalıştırıyor
5:Milli gelir 30 bin dolar olacak.(Benim adım kemal)
6:Türbanı ben çözerim(benim adım kemal) ama halen tahammül edemiyorlar.
7:BU ÜLKEDE HERKESİN ADI KEMAL OLACAK HİÇ SORUN KALMAYACAK.....

Aynı Görüşte misiniz?
evet79
hayır22
cevapla 30.03.2011 16:31
fahrettincaymaz fahrettincaymaz // İZMİR

r.t.e vaatleri. derhaneler kalkacak (2001) işsizlik bitecek (2001) enflasyon tek hane olacak (benzin fiyatı 3'e katladı) terör bitecek. sıfır sorun komşularla , emekli ezilmiyecek. hastanelerde para ödemeye son (eczanede ödüyoruz.) daha sayayımmı. güçlü türkiye dedi bizi kimse takmıyor. maşa olarak kullanıyorlar.

Aynı Görüşte misiniz?
evet188
hayır56
cevapla 30.03.2011 11:52
gurbetci_41 gurbetci_41

ama sunu unutmayalim ki erdogan ne dediyse yapmistir yapacaktirda insallah ALLAH sirtini yere getirmesin

Aynı Görüşte misiniz?
evet95
hayır118
cevapla 30.03.2011 01:52
Vatandas Mehmet Vatandas Mehmet

Erdogan Türkiyeyi satmistir ne yapacakti baska.Sen gurbetci olarak eger gercekleri göremiyorsan sana da yaziklar olsun.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır1
cevapla 10.10.2013 22:49