X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 3 farklı oda 1 hoca
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

3 farklı oda 1 hoca

  • Giriş Tarihi: 18.3.2014 14:41 Güncelleme Tarihi: 18.3.2014 18:39

Cemaat medyasından haberleri bu aralar sıkça yalanlanan Zaman, 2 gündür yayınladığı Fethullah Gülen röportajıyla zihinleri karıştırdı. Zaman Gazetesi’nin son röportajında yayınladığı Fethullah Gülen’in odasının fotoğrafları ile geçmişte yayınlanan Gülen’in odaları ile farklılık göstermesi, gazetenin tamamen Gülen’in imajını kurtarma çabası içinde olduğunu kanıtlıyor.

Zaman Gazetesi'nin günlerce reklam yaparak yayınladığı Fethullah Gülen röportajının çelişkileri ortaya dökülmeye başladı. Röportajda Fethullah Gülen'in Pensilvanya'da sade bir hayat yaşayan ve dünyalık işlerle işi olmayan biri olarak gösterilmesi, röportajın asıl amacının 'imaj kurtarma çabası mı?' olarak yorumlamasına neden oldu. Bugün Zaman Gazetesi'nde yayınlanan son röportajda, asıl amacın 'imaj kurtarma çabası' olduğu Fethullah Gülen'in kaldığı odanın fotoğrafının yayınlanması ile ortaya çıktı. Daha önce Herkul.org sitesinde yayınlanan Gülen'in odası fotoğraflarında yatağın ve masanın farklı olmasına rağmen, Zaman'ın bugünkü yayınladığı fotoğrafın daha önce yayınlanan fotoğraf ile yakından uzaktan ilişkisi olmadığı görülüyor.

3 FARKLI ODA AMA HANGİSİ?
Bu zaman kadar yayınlanan fotoğraflarda Gülen'in odalarının farklılık göstermesi 'Gülen'in kaç odası var ve hangisinde kalıyor?' sorularının oluşmasına neden oldu.

İşte o 3 farklı odanın fotoğrafları;

Zaman'ın yayınladığı son fotoğraf:



Zaman'ın 2013'te yayınladığı fotoğraf:



Herkul.org'un yayınladığı fotoğraf



KİRA MI BAĞIŞ MI?
medyasının Gülen'in imajını fotoğraflarla kurtarmaya çalışırken, yine çelişkili açıklamalarla röportajı eline yüzüne bulaştırdı. Zaman'ın bugünkü röportajında Gülen'in kaldığı evin kirasını ödediği belirtilirken, 2013 yılındaki bir haberde ise Gülen'in oda masraflarına karşılık bağışta bulunduğu belirtiliyor.

Zaman'ın son röportajına göre;



Zaman'ın 2013'teki haberine göre;