X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Kraliçe'nin adamları
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Kraliçe'nin adamları

  • Giriş Tarihi: 28.7.2015
Kraliçe'nin adamları
Kraliçe'nin adamları

Türkiye, terör örgütleri DAEŞ ve PKK'ya operasyon düzenledi. Operasyonlardan Kraliçe'nin yönettiği İngiliz Medyası, Türk medyası görünümlü Aydın Doğan ve Fethullahçı Terör Örgütü, rahatsız oldu.

İngiliz Medyası, Türk görünümlü Aydın Doğan Medyası ve Fethullahçı Terör Örgütü'nün yayın organları, 'Eski Türkiye' için bir araya geldi... The Economist, The Times, The Guardian, Financial Times 1 yılı aşkın süredir 'Türkiye, DAEŞ'e yardım ediyor' iftiralarını attı. İsrail'le aynı günlerde kurulan ve yayın ilkelerinde 'İsrail çıkarlarını korumak' olan Aydın Doğan'ın sahibi göründüğü Hürriyet başta olmak üzere CNN Türk, Kanal D, Posta ve Radikal de bu iftiraları yazdı. Sözde solcu gazete Cumhuriyet de, FETÖ'nün emrine girdi. Ahmet Hakan önderliğindeki paralı yazarları da bu algıya destek verdi. Türkiye Cumhuriyeti'ne darbe girişimlerinde bulunan Fethullahçı Terör Örgütü'nün Türk görünümlü medyası Zaman ve Samanyolu da iftira üstüne iftiralar attı.

Devletin sabrını adım adım böyle taşırdılar

TÜRKİYE DÜŞMANLARI
DAEŞ'in Suruç'taki hain saldırısından sonra Türkiye Cumhuriyeti de en doğal hakkını kullandı ve DAEŞ'e operasyonlar yaptı. Suruç saldırısını bahane eden terör örgütü PKK da, askerimize ve polisimize saldırdı. Birçok güvenlik mensubumuzu şehit eden alçaklara karşı da operasyonlar düzenlendi. F-16'larımız, hainlerin yaşadığı Kandil'i yerle bir etti. İşte İngiliz medyası, Türkiye'nin PKK'ya yaptığı operasyona karşı çıktı. Ağır eleştirilerde bulunan İngiliz medyası, Türk görünümlü Hürriyet, CNN Türk, Kanal D, Posta ve Radikal de aynı yayınları yaptı. Amaç Türkiye Cumhuriyeti'ni zor durumda bırakmak olan Doğan Medyası ve FETÖ Medyası'na karşı en güzel cevap Türk halkından geldi.

Gülen'in tetikçisinden alçak tweet!

AYDIN Doğan, sadece Türkiye'nin çıkarını düşünmez. Servetini 5'e katlasa da düşünmez.
EY yazarlarına emir veren Aydın Doğan... Unutma ki bu ülkeyi seven cesurlar sizden daha yürekli.
FETÖ, bir gün sen de gelip hesap vereceksin. O şarlatan medyan da seni kurtaramayacak.
BÜYÜKLÜK dünyayı arkana alıp Türkiye'ye saldırmak değil, Anadolu'yu arkana alıp dünyaya kafa tutmak.
HASTA adam artık ayağa kalktı. Bedel ödeteceği günler çok yakın.
AYDIN Doğan, Fethullah Gülen ve diğerleri... Hepsi aynı kaptan yiyor...
TÜRKİYE eski türkiye değil. Bunu Doğan Medyası da Okyanus medyası da Kraliçe de anlayacak.

DENİZE DÜŞEN TERÖRİSTE SARILIR!

İngiliz The Times, "Türkiye PKK'ye saldırmak deliliğini durdurmalı" diye yazdı. Independent de, ABD'nin Türkiye ile ortaklığını eleştirdi. Türkiye'yi zor günler beklediğini iddia etti. Aydın Doğan Medyası da, Hizbullah lideri Nasrallah'ı manşetine çıkartarak denize düşen misali haberciliğe imza attı.


60 YILDIR KURAL TANIMIYOR

7 Haziran öncesinde de aynı tezgah vardı. Yahudi Rothschild ailesinin dergisi The Economist, The Times, The Guardian, Financial Times, BBC, İngiltere'deki seçimleri önemsemedi. Aydın Doğan ve FETÖ Medyası ise Türkiye'deki seçimlerde İngiliz'lerin kulu, kölesi oldu. Ortak manşetler etti. Hepsi, "Erdoğan engellenmeli. Çünkü Türkiye'yi büyütüyor" gizli mesajı verildi. Ardından, ağabeyi Kandil'de Mehmetçiğe mermi sıkan Demirtaş'ı parlatıldı. İngililer, "Demirtaş karizmatik bir lider. Erdoğan'ı o durdurur. tam bir barış adamı" diye yazdı. Hürriyet de, "Emriniz baş üstüne" dedi ve gereğini yaptı.

KAYNAK:TAKVİM.COM.TR

En Çok İzlenen Haber Videoları