Adana'dan ATM makinesinden bir şikâyet almış, 7 Ocak tarihinde yayınlamıştım. Hayal Park civarında oturan okurumuz kredi kartı borcunu bir türlü yatıramamıştı. Bizi arayarak, "Üç gün boyunca hemen hemen her gün aynı saatlerde para yatırmaya gittim. Her seferinde de aynı cevabı aldım. Aklıma ATM makinelerinin kontrol edilmediğini getirdi. Halbuki sık sık denetlenmeli. Hangisi arızalı, hangisi değil bilinmeli" demişti. Dün Türkiye İş Bankası Adana Bölge Müdürü Mehmet Özyıldırım bizi arayarak hem teşekkür etti hem de arızanın giderildiğini söyledi. Özyıldırım, "ATM'nin para sayma bölümünde bir tırnak kırılmış. Bu nedenle cihaz para almamış. Ekip göndererek sorunu giderdik. Artık para yatırılabiliyor. Gerek okurunuza ve gerekse size uyarınız nedeniyle teşekkür ederim" dedi. Biz de bankanın duyarlı yetkililerine köşemize gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ederiz.