X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Tüketici bilinçleniyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Tüketici bilinçleniyor

  • Giriş Tarihi: 16.2.2013

Bitlis'te 2012 yılı içerisinde tüketici hakem heyetine bin 45 kişi başvuru yaparken, bu başvuruların 631'i tüketici lehine, 250'i ise tüketici aleyhine sonuçlandı. Bitlis Ticaret İl Müdür Vekili Mehmet Kızılgül, 2012 yılında kentte Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne gelen şikâyet başvuru sayısının bin 45 olduğunu kaydederek, bu şikâyetlerin başında tüketici kredileri, kredi kartı, konut ve finansman sözleşmelerin geldiğini belirtti.

BANKALAR İLK SIRADA

Bitlis ve ilçelerinde başvurulan şikâyet konularının başında tüketici kredileri, kredi kartları, konut ve finansman sözleşmelerde yapıldığını söyleyen Müdür Vekili Kızılgül, "İkinci şikâyet konusu ise mesafeli ve abonelik sözleşmesi oldu. Üçüncü sırada ise ayıplı mal hizmetleri beyaz eşya, elektronik, mobilya eğitim ve giyim yer aldı" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.