Malatya'dan bizi telefonla arayan okurumuz İsmet Şişman sağlık sorunu ile ilgili yaşadığı sıkıntıyı dile getirdi.
Okurumuz 15 Nisan tarihinde diş ağrısı çektiği için saat 22.30 sıralarında TOKİ Diş Sağlığı Merkezi'ne gitmiş.
Çok ağrı çektiği için eşi de yanında refakat etmiş.
Ama zaten sorun da orada yaşanmış.
Diyor ki; "Dişim çok ağrıyordu. Sıraya girdim önümüzde üç-dört kişi vardı.
Durumu anlattım ve rica ettim. Diğer hastalar sıralarını bana verdi.
Neyse kontrol sırasında acı çektiğimi bilen eşim yanımda olmak istedi.
Ama ne hikmetse görevli memur onu azarlayarak dışarı çıkardı.
Hâlbuki nöbetçi diş hekimi çok nazik biriydi. Gayet güzel bir şekilde sorunumu anlattım.
Tedavisini yaptı ve ağrımı dindirdi.
Görevli memurların daha nazik olması gerekmiyor mu?"
Umarım bir daha böyle sorunlar tekrarlanmaz.
Görevliler hastalara karşı biraz daha nazik olursa iyi olur diye düşünüyorum.