X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Bed-Line'nin hedefi dünya markası olmak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Bed-Line'nin hedefi dünya markası olmak

  • Giriş Tarihi: 20.12.2013

14 ilde 57 mağazası bulunan Bed-Line Yatak, hedef büyüttü. Yılda yüzde 35 büyüyen firma, yıl sonuna kadar yurt dışına açılmayı planlıyor

2006 yılında küçük bir atölye olarak sektöre adım atan, 2007 yılında yatak, yastık ve bazalarını kendisi üretir hale gelen Bed-Line, şimdi 57 perakende mağazasıyla Türkiye'nin 14 ilinde hizmet veriyor. Üretim ve perakende alanında uzmanlaşmış olarak 'fabrika mağazası' şeklinde hizmet verdiklerini söyleyen Bed- Line Yatak Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Murat İkin, tüm ürünlerini kendi bünyelerinde ürettiklerini vurguladı."2006'da Ankara'da küçük bir atölye şeklinde kurulan firmamız 2007 yılında Bed-Line markasını alarak yataklarını, yastıklarını ve bazalarını kendisi üretir hale gelmiştir" diyen İkin, 2007'de 7 mağazayla başlayan markalaşma yolculuğunun 57 perakende mağazaya ulaştığını anlattı. Müşteriye sundukları 22 ayrı yatak modeli ve astronotların omurgasına binen yükü azaltmak amacıyla üretilen bir teknolojiye sahip olan Visko Yatak modeli ile şu an dünyanın en iyileri arasında kendilerine yer bulduklarını da söyleyen İkin, "Fiyat konusunda yüzde 20 aşağıda, kalite konusunda eşdeğer ve bazı ürünlerimiz üst düzeydedir. Arada bayii olmadığı için fiyatlarımız daha aşağıda oluyor" diyerek ne kadar iddialı olduklarını da göz önüne koyuyor. 2 ayda İstanbul'daki 10 AVM'de mağaza açtıklarına da değinen İkin, "57 mağazamızın yaklaşık 38'si AVM içinde. Ankara, Çukurova Bölgesi, İzmir Bölgesi, Bursa şu anda İstanbul. İstanbul'da yıl sonu hedefimiz 20 tane mağaza açmak. Bu ay içinde 13 olacak. Yılda yüzde 35 büyüme ile gidiyoruz" dedi.

KANSEROJEN MADDE YOK!
Bed-Line Yatakları Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Murat İkin, Ankara Saray'daki 10 bin metrekarenin üzerinde bir alanda kurulu olan fabrikalarında süngerden viskoya kadar her türlü ürünü, kanserojen madde içermeyecek şekilde kendilerinin ürettiklerini vurguladı. İç piyasada marka olmayı hedeflediklerini belirten İkin, "Diğer markalardan çok daha iyiyiz. Bununla yetinmeyerek hizmet ağımızı genişletiyoruz. Şu anda E-satış sistemini açmaya çalışıyoruz. 2014 'deki hedefimiz ülkenin dört bir yanına dağılmak. Aynı yıl franchise sistemine geçiş yapacağız" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.