2014 yerel seçimlerinin yaklaşmasıyla birlikte hız kazanan seçim kampanyaları başlı başına bir sektör haline geldi. Büyük heyecana sahne olacak seçimlerde belediye başkanlığı için yarışacak adaylar, seçim kampanyalarıyla kendilerini halka tanıtmaya başladı. Mersin Ekonomi Platformu (MEP) Başkanı Ekrem Sağlam, yüksek bütçeler ayrılarak yapılan seçim çalışmalarının kentin ekonomisine katkıda bulunduğunu söyledi. Sağlam, seçim süresince reklam, afiş, araç kiralama, yiyecek, konaklama gibi iş kollarının hareketlendiğini, geçici de olsa istihdamın artırıldığını bildirdi.
HARCAMANIN ÜST SINIRI YOK
Seçimlerin en iyi tarafının vatandaşların kısa süreli de olsa hatırlanması olduğunu belirten Ekrem Sağlam, yapılan seçim çalışmalarında engeller, fırsatlar ve tehdit analizleri yapıldığını, halkın bilinçlendiğini söyledi. Sağlam, seçim harcamalarının adaylar açısından bir üst sınırının olmadığına dikkat çekerken, harcanan miktarın aday olunan bölgeye ve kullanılan tanıtım materyallerine göre farklılık gösterdiğine vurgu yaptı. Sağlam, seçim kampanyaları sürecinde yapılan son dakika hizmetlerinin halka yarar sağladığını kaydederken, reklam, afiş, araç kiralama, yiyecek, konaklama gibi iş kollarının hareketlendiğini geçici de olsa istihdamın artırıldığını dile getirdi.