X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Lider Adana'nın önceliği 'yolcuların memnuniyeti'
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Lider 'nın önceliği 'yolcuların memnuniyeti'

  • Giriş Tarihi: 8.11.2014
Lider Adana'nın önceliği 'yolcuların memnuniyeti'
Lider Adana'nın önceliği 'yolcuların memnuniyeti'

Kazancını 'ya ve Adanalıya yatıran lider Adana'nın Yönetim Başkanı Erdal Çetin, son model araçlarla, en güvenli şekilde seyahat etmelerini sağladıkları yolcuların memnuniyeti için çalıştıklarını söyledi. Çetin, bu memnuniyeti internet, oyun, müzik, televizyon, uydu yayını, ikram servisi ve en önemlisi güler yüz ile sağladıklarını kaydetti.

FİLO SÜREKLİ GENÇLEŞİYOR
Müşterilerin değişen beklentilerine, zamanında ve en uygun çözümleri geliştirerek kaliteli ve güvenli hizmet sunmak ve müşteri memnuniyeti konusunda beklentileri karşılama konusunda taviz vermediklerini belirten Çetin, "Grup bünyesinde bulunan Lider Adana, Yeni Adana ve Adıyaman Gülaras firmaları ile hedefimiz her zaman kaliteli hizmet vermek. Her yıl 60-70 civarında bir araç yenilemesi yapıyoruz ve filomuzu sürekli genç tutmaya çalışıyoruz. Sakin ve emin adımlarla yürüyüp hizmet çizgimizi bozmadan kaliteli bir marka olmanın peşindeyiz. Geçen yıl aldığımız D2 belgesi ile bu alana yönelik özellikle öğrenci grup taşımacılığında da hizmet vermekteyiz ve oluşan talepten de memnunuz" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.