Adana SGK İl Müdürlüğü, daha etkin, daha hızlı, daha kaliteli ve daha verimli uygulanabilmesi ve böylece vatandaş memnuniyetinin en üst düzeye çıkartılabilmesi amacıyla tüm personeline kişisel gelişim eğitimi verdi. Eğitimci ve Yönetim Danışmanı olan Dr. M. Naci Çuhacı'nın verdiği kişisel gelişim eğitiminde "Kendini anlamak, birbirimizi anlamak; etkili iletişim kurabilme; hizmet süreçlerini iyileştirme teknikleri; ekip çalışması, 'Ben'den 'Biz'e yolculuk" konuları yer aldı. Eğitim semineri hakkında bilgi veren SGK Adana İl Müdürü Kaşif Kılıç, "Dünyada gelişmelerin yanı sıra hükümetimizvatandaş odaklı- hizmet uygulamasının yaygınlaştırılması maksadıyla insan kaynağına ve teknolojiye büyük yatırım yapmaktadır. SGK olarak insanımıza ve personelimize önem ve değer veriyoruz. Bu kapsamda insan kaynağımızın yeterliliklerinin daha da artırılarak 'vatandaş odaklı hizmet' anlayışını ve uygulamasını daha da iyileştireceğiz' dedi.