Adana'nın tanıtımına büyük katkı

Giriş Tarihi: 6.2.2015
Adana'nın tanıtımına büyük katkı
Çukurova Genç İşadamları Derneği (Çukurova GİAD), 4'üncü Çukurova Zirvesi ile Adana'nın tanıtımına bir kez daha katkı sundu. Ünlü ekonomist Prof. Dr. Joseph Stiglitz'in baş konuşmacı olduğu zirveyle ilgili yayınlanan haberlerin, yapılan canlı yayınların reklam eşdeğeri 5 milyon lira civarında oldu. TÜGİK Başkan Yardımcısı ve Çukurova GİAD Başkanı Ömer Faruk Sakarya, ilkini 'Kriz kahini' olarak bilinen ünlü ekonomist Nouriel Roubini'nin katılımıyla gerçekleştirdikleri Çukurova Zirvesi toplantıları ile Adana'nın en güzel şekilde tanınmasını sağladıklarını söyledi.

6 TV'DE CANLI YAYIN
Çukurova GİAD üyeleri geleneksel Salı Buluşması'nda bir araya geldi. Sheraton Otel'deki buluşmada konuşan Başkan Ömer Faruk Sakarya, 4'üncü Çukurova Zirvesi'nin etkilerinden söz etti. Sakarya, 19 Ocak'ta yaptıkları Çukurova Zirvesi'ni Adana'dan yerel ve ulusal gazeteler, ajans ve televizyonların imtiyaz sahibi, temsilci, köşe yazarı olmak üzere 50'ye yakın gazetecinin izlediğini, İstanbul'dan da 40 gazeteci ve köşe yazarını konuk ettiklerini söyledi. Sakarya, bu toplantının ulusal ve yerel olmak üzere 200'den fazla gazetede yayınlandığını, 6 televizyonda canlı yayınlar yapılırken, haber bültenlerinde de yer aldığını kaydetti.

200'DEN FAZLA GAZETE

Sakarya, şöyle konuştu: "Üyelerimizin de büyük desteğiyle gerçekleştirdiğimiz Çukurova Zirvesi'nin çok güzel yankıları oldu. Şu ana kadar yerel ve ulusal medyada olmak üzere 200'den fazla gazetede yer alan haberlerin reklam eşdeğeri 1 milyon 9 bin 500 dolar. Sadece toplantının yapıldığı gün gerçekleşen canlı yayınlar ve ulusal kanalların haber bültenlerinde yayınlanan haberlerin reklam eşdeğeri ise 549 bin dolar olarak ölçüldü. Yurtdışında yayınlanan haberler, toplantının yurtdışındaki yansımaları ile birlikte bu rakam katlanıyor."
ARKADAŞINA GÖNDER
Adana'nın tanıtımına büyük katkı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz