Geçtiğimiz Nisan ayında 3'üncüsü düzenlenen "Nisan'da Adana'da Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı", Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından bu 14'üncü kez düzenlenen Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kültür Sanat kategorisinde büyük ödüle layık görüldü. Ödülü Nisan'da Adana'da Komitesi Başkanı ve Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, TÜHİD Yönetim Kurulu Üyesi Fügen Toksü'nün elinden aldı. TÜHİD Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması için 125 proje, 13 ana 7 alt kate
goride başvuruda bulunmuştu.
ADANA'NIN İMAJI YÜKSELDİ
Ali Haydar Bozkurt, kazanılan bu ödülün Adana halkının eseri olduğunu belirtti. Bozkurt, Adanalıların karnavala sahip çıkmasıyla 3 yılda büyük bir iş başarıldığını belirterek "Küçük bir fikirden yola çıkarak uygulamaya geçirdiğimiz projemiz bugün Türkiye'nin en prestijli halkla ilişkiler derneğinin birincilik ödülünü kazandı. Projemizin kazandığı ödül ile ne kadar doğru yolda olduğumuz bir kez daha kanıtlanmış oldu. Portakal Çiçeği Karnavalı ile Adana'nın bilinirliği üst düzeye çıkarıldı ve Adana'nın imajı yükseltildi" dedi.