X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Pamir markası büyüyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Pamir markası büyüyor

  • Giriş Tarihi: 23.6.2015
Pamir markası büyüyor
Pamir markası büyüyor

33 Meşrubat Ltd. Şti., 1978 yılında kurulan ve o tarihten bugüne tüketiciyle birebir iletişimi ve kaliteden asla ödün vermemeyi ilke edinmiş olan bir Tunç Meşrubat kuruluşu olarak faaliyet gösteriyor. 33 Meşrubat'ın üretim sektöründeki ilk yatırımı ve markası olan "Pamir", üretim hayatına 2011 yılında başladı. "Yüzde 100 Doğal Lezzet" ilkesiyle ürettikleri şalgam suyu ile birlikte limonata, nar sosu ve limon sosu üretimi yapan firma, Pamir adı ile kısa süre içerisinde sektörde adından söz ettirmeyi başardı ve tüketiciler tarafından ismiyle aranan bir marka haline geldi.

YILLIK 2 MİLYON LİTRE

Pamir ailesi olarak ulaştıkları başarının yeterli olmadığını söyleyen Özcan Tunç "Bu doğrultuda yaptığımız yeni yatırımlarla üretim kapasitesini yıllık 2 milyon litreye çıkaran firmamız, 2 bin metrekare kapalı alanı ve 3 bin 100 metrekare açık alanıyla ve sahip olduğu ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi belgeleriyle yüzde 100 Doğal Lezzet ilkesinden ödün vermeden üretimlerine devam etmektedir" dedi.

BAYİLİK AĞI

Tarsus, Adana, Mersin, İskenderun, Antalya, Kadirli, Karapınar, Aksaray, Manisa, Isparta ve Erzincan'da bayilik yapılanmalarını oluşturduklarını ifade eden Tunç "Firmamız kısa zamanda yapacağı yeni yatırımlar ve ürün portföyüne katacağı yeni çeşitlerle, kalitesinden asla ödün vermeden meşrubat sektöründe daha da büyüme hedefindedir" diye konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.