Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Müşteri kazanmak dost kazanmak gibi

Giriş Tarihi: 29.1.2016
Müşteri kazanmak dost kazanmak gibi

Mado Yönetim Kurulu 2'nci Başkanı Erdal Kambur, 2016 stratejilerinin açıklandığı bayiler bölge toplantısında "Müşteri kazanmayı dost kazanmak olarak görüyoruz" dedi

Kahramanmaraş'ın dünyaca ünlü dondurma markası Mado'nun bölge bayileri bir araya geldi. 2016 stratejilerinin anlatıldığı bölge bayiler toplantısında Mado Yönetim Kurulu 2. Başkanı Erdal Kambur, Mado'yu bugünlere getiren en önemli etkinin müşteriye vermiş olduğu güvenden kaynaklandığını söyledi. Kambur, "Biz bu güveni alarak büyümeye devam edeceğiz. Müşteri kazanmayı dost kazanmak olarak kabul ediyoruz. Türkiye'de ve dünyanın her yerindeki şubelerimizde insanların parasına değil gönlüne talip oluyoruz" dedi.

"HİJYEN KIRMIZI ÇİZGİMİZ"
Firma olarak hijyene büyük önem verdiklerini belirten Erdal Kambur, bayilerin de bu konuya gerekli hassasiyeti gösterdiğini söyledi. Mado'nun Türkiye'nin gururu haline geldiğini ve dünyanın dört yanında Mado Cafelerin hizmet verdiğini ifade eden Kambur, AR-GE'ye önem verdiklerini hatırlatarak, "AR-GE'ye yılda milyon doları bulan harcama yapıyoruz. Her geçen gün ürün portföylerimizin gelişmesi, ARGE'ye ne kadar önem verdiğimizin göstergesidir" diye konuştu. Tüketici taleplerini dikkate alarak farklı çeşitte dondurma ürettiklerini belirten Erdal Kambur şöyle dedi: "Dondurma sevenleri 80'den fazla dondurma çeşidiyle buluşturuyoruz. Örneğin 'kışlık' dondurmamız 5 yıl süren araştırma ve geliştirme çabamızın ürünü. Böylece insanların kışın da dondurma yemesini sağladık. Bizim geleneksel kış tatlılarımız var. Örneğin karsambaç. Kış aylarında kar ile pekmez karıştırılarak yapılırdı. Karsambaçtan yola çıkarak kış dondurmasını ürettik." Erdal Kambur, dondurmanın böylece sezonluk ürün olmaktan çıktığını da sözlerine ekledi.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Müşteri kazanmak dost kazanmak gibi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz