X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Çağrı merkezinde yeni sistem
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

nde yeni sistem

  • Giriş Tarihi: 14.9.2016
Çağrı merkezinde yeni sistem
Çağrı merkezinde yeni sistem

Mersin Büyükşehir Belediyesi bünyesinde geçtiğimiz yıl ilk defa kurulan ve halkın talep ve şikayetlerini 7/24 ulaştırabildikleri 444 2 153 'nde yeni kullanılmaya başlanan 'Hizmet Talep Yönetim Sistemi' hakkında Büyükşehir Belediyesi ve sisteme dahil olan 9 ilçe belediyesi personeline hizmetiçi eğitim verildi. Eğitimde belediyelerin birbiriyle daha koordineli ve aktif olarak çalışması ve vatandaş taleplerine daha hızlı müdahale edebilmeleri için geltirilen sistemin önemli ayrıntıları anlatıldı. Hizmet talepleri Çağrı Merkezi tarafından alındıktan sonra yazılım üzerinden yürütülerek, yapılan işler kayıt altına alınıyor. Sistem sayesinde ilçelerdeki çağrı merkezine düşen çağrılarla ilgili iş yükünün azaltılıyor ve iş yükünü Büyükşehir üstleniyor. SMS'li bildirim sistemi ile de vatandaşlara ve personellere anında bildirim sağlanabiliyor. Kurulan kriz masası ile hangi tür talebin hangi ilçe ya da şube ile alakalı olduğu bilgisi mevzuat araştırması yapılarak ortaya çıkarılıyor ve anlaşmazlıklar önleniyor. Vatandaşlar kendisine sistem tarafından tahsis edilen talep takip numarasını kullanarak, talebinin hangi ilçe ya da müdürlük tarafından değerlendirildiğini de görebiliyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.