Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Hastanede hasta ve yakınlarının memnuniyeti için etkili

Giriş Tarihi: 30.9.2016
Hastanede hasta ve yakınlarının memnuniyeti için etkili iletişim

Yakın Doğu Üniversite Hastanesi’nde hasta danışmanları ve hemşirelere, ‘Diksiyon, Hitabet ve Beden Dili’ ile ‘Hasta ve Yakınları Memnuniyeti’ eğitimleri verildi.

Yakın Doğu Üniversitesi İnsan Kaynakları Müdürlüğü ve Yakın Doğu Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim (YABEM) birliğiyle kurumsal sorumluluk ve becerilerin geliştirilmesi çalışmaları kapsamında, Yakın Doğu Üniversitesi Hastanesi hasta danışmanları ile hemşirelere yönelik hizmet için eğitim düzenlendi. Yrd. Doç. Dr. Mustafa Ufuk Çelik ve Yrd. Doç. Dr. Ahmet Ertugan tarafından verilen eğitimlerde iş yerlerinde hasta ve yakınlarının memnuniyetine yönelik en iyi şekilde cevap verilebilmesinin önemine değinildi.

BEDEN DİLİ ÇOK ÖNEMLİ
Hizmet içi eğitimler kapsamında düzenlenen 'Diksiyon, Hitabet ve Beden Dili' programında de diksiyon ve etkili konuşmanın çok önemli olduğuna dikkat çeken eğitimciler, konuşurken beden dilinin daha etkin kullanımında önemli yer tutan jest ve mimiklerin kontrolünün nasıl sağlanacağı gibi konuları katılımcılarla paylaştı. 'Hasta ve Yakınları Memnuniyeti' eğitiminde de hasta ve yakınları memnuniyetinin ön planda tutulmasının gereklilikleri aktarıldı.

BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Hastanede hasta ve yakınlarının memnuniyeti için etkili iletişim
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz