X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER TÜRK PERAKENDESİNİN LİDERLERİ, DÜNYANIN EN BÜYÜK VE PRESTİJLİ FUARI MAPIC'TE YERLERİNİ ALDI
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

TÜRK PERAKENDESİNİN LİDERLERİ, DÜNYANIN EN BÜYÜK VE PRESTİJLİ FUARI MAPIC'TE YERLERİNİ ALDI

  • Giriş Tarihi: 3.11.2016 15:58 Güncelleme Tarihi: 7.11.2016 08:45
TÜRK PERAKENDESİNİN LİDERLERİ, DÜNYANIN EN BÜYÜK VE PRESTİJLİ FUARI MAPIC'TE YERLERİNİ ALDI
TÜRK PERAKENDESİNİN LİDERLERİ, DÜNYANIN EN BÜYÜK VE PRESTİJLİ FUARI MAPIC'TE YERLERİNİ ALDI

Dünyanın en büyük ve en prestijli perakende ve gayrimenkul fuarı olarak bu yıl 16-18 Kasım tarihleri arasında düzenlenecek MAPIC, Türkiye'nin lider perakende markaları ve AVM'leri tarafından heyecanla bekleniyor. Fransa Cannes'da organize edilen MAPIC 2016 Fuarı için açıklamalarda bulunan Türk perakende sektörünün liderleri, heyecanla bekledikleri MAPIC'e katılımın hem Türkiye hem de markalar için yarattığı fırsatlara dikkat çektiler. Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, MAPIC 'te Türkiye'nin tanıtımına destek olmaktan büyük bir memnuniyet duyduklarının altını çizerken, Kiğılı olarak oldukça verimli bir fuar geçireceklerine inandıklarını kaydetti. Karaca Porselen CEO'su Fatih Karaca, MAPIC'i "Bizim için dünyanın her tarafından yatırımcılarla ve alışveriş merkezleri ile tanışma ve işbirliği geliştirme fırsatı veriyor" sözleriyle nitelendirirken, İpekyol Yönetim Kurulu Üyesi Nejdet Ayaydın, markalara yol haritası çizen ve benzersiz bir networking imkânı sağlayan MAPIC gibi önemli bir uluslararası platformda yer almaktan dolayı mutlu olduklarını vurguladı. Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, MAPIC'i, "Müşteriye kendini özel hissettirmek için bir fırsat" sözleriyle değerlendirerek, fuarda işlenecek bu konu başlıkları, şirket ve markaların kendilerini çağın hızına uydurabilmesi için büyük önem taşıdığını açıkladı. Gönül Kahvesi Yönetim Kurulu Başkanı Yaman Yardımcı, 2020 yılında en az 20 ülkede günde 1 milyon kişiye hizmet etmek ve dünyada herkesin bir gün Türk kahvesinin tadına bakması hedefleri doğrultusunda MAPIC'teki Turkish Brands standında yer aldıklarını belirterek, "Böylesi önemli bir network'e dahil olmayı gerekli bir adım olarak görüyoruz" dedi. İHKİB Başkanı Hikmet Tanrıverdi ise markalara ve tasarımcılara önemli açılımlar sağlayacak MAPIC gibi bir oluşumda bulunmaktan mutluluk duyduklarının altını çizerken, bundan sonra da bu oluşumun içinde olmayı sürdürecekleri mesajını verdi.

İşte, Türk perakendesinin global marka olma kararlılığını ortaya koyan markalardan yurtdışı stratejileri ve MAPIC'in bu stratejideki önemi hakkında açıklamalar…

"MAPIC GİBİ PLATFORMLARDA ÜLKEMİZİN TANITIMINA DESTEK OLMAKTAN ONUR DUYUYORUZ"

KİĞILI YÖNETİM KURULU BAŞKANI ABDULLAH KİĞILI

"Bu yıl 22.si gerçekleştirilecek olan dünyanın en büyük uluslararası perakende ve gayrimenkul fuarı MAPIC, sektörümüz ve Türkiye ekonomisi açısından önemli bir organizasyon. Erkek giyimin Türkiye'deki öncü markalarından Kiğılı olarak MAPIC'te ülkemizi temsil etmekten, Türkiye'nin tekstil ve tasarımdaki gelişimini sergilemekten mutluluk duyuyoruz.

Sektörün uluslararası oyuncularını buluşturan MAPIC, Türk markalarının yeni pazarlar bulması ve yeni işbirlikleri kurması açısından çok önemli. Yurtdışında bayilik kanalıyla büyüyoruz. Bu yıl da Kiğılı olarak franchise görüşmelerine ağırlık vermeyi ve marka bilinirliliğimizi yurtdışında artırmayı hedefliyoruz. Bu sene de yüksek katma değerli bir sektör olan perakendenin güçlü markaları olarak, ekonomiye katkımızın yanı sıra MAPIC gibi platformlarda ülkemizin tanıtımına da destek olmaktan onur duyuyoruz. Bu seneki fuarda oldukça önemli konular ele alınacak. Y kuşağı olarak adlandırılan Millenials'ın alışveriş alışkanlıkları, perakende sektöründe büyük verinin önemi, sayıları günden güne artan pop-up mağazalar, dijitalleşen satış kanalları oturumlarda tartışılacak konulardan bazıları. Bölgelere ve ülkelere yönelik oturumlarda o bölge veya ülkeye özel yatırım fırsatları tartışılacak. Türkiye oturumunda ise ülkemizin uluslararası perakendeciler için bir merkez olması panelistler tarafından kapsamlı bir şekilde ele alınacak. Kiğılı olarak oldukça verimli bir fuar geçireceğimize inanıyorum.

"MAPIC, DÜNYANIN YATIRIMCISI VE AVM'LERİYLE İŞBİRLİĞİ GELİŞTİRME FIRSATI VERİYOR"

KARACA PORSELEN CEO'SU FATİH KARACA

"Karaca Porselen olarak ihracatımızı katma değerli yapabilmek amacıyla mağaza konseptimizi ve müşteri deneyimimizi, kültürümüz ile birlikte farklı ülkelere taşımak istiyoruz. MAPIC, bizim için dünyanın her tarafından yatırımcılarla ve alışveriş merkezleri ile tanışma ve işbirliği geliştirme fırsatı veriyor."

" MAPIC'TE SEKTÖRÜN GÜCÜNÜ DÜNYAYA GÖSTERİP GELECEĞİN TRENDLERİNİ GÖRECEĞİZ"

DEFACTO YÖNETİM KURULU BAŞKAN YARDIMCISI İHSAN ATEŞ

"MAPIC, global markalar ve yabancı yatırımcıları Türk perakendecilerle buluşturan eşsiz bir platform. 3 gün boyunca Türk perakende sektörünün gücünü dünyaya gösterme adına önemli fırsatlar yakalayacağımıza inanıyorum. MAPIC'te perakendecilerin dışında AVM yatırımcıları da bulunuyor. Bu anlamda geleceğin gayrimenkul trendlerini de göreceğimiz önemli bir fuar olacak."

"MAPIC GİBİ ÖNEMLİ BİR ULUSLARARASI PLATFORMDA YER ALMAKTAN MUTLUYUZ"

İPEKYOL YÖNETİM KURULU ÜYESİ NEJDET AYAYDIN

"Dünyanın en büyük uluslararası perakende fuarı olan MAPIC, hem yerel hem de uluslararası katılımcıları buluşturan, Türk markalarının yurtdışı açılım sürecinde önemli rol oynayan önemli bir platform. Aynı zamanda Türk tekstil sektörünün markalar ve AVM'ler tarafından temsil edildiği, yerel ve uluslararası katılımcılar sayesinde benzersiz bir networking imkânı da sağlıyor.

Küresel konjonktürün rekabeti de beraberinde getirmesi, Türk şirketlerini sadece ticaret değil üretim alanında da yeni fırsatlar peşinde koşmaya zorluyor. Yerli markalar ise, perakendenin değişen dinamiklerini takip ederek, yurtdışı pazarlarındaki potansiyeli araştırıyor ve yeni yatırımlara girmekten çekinmiyor .

MAPIC organizasyonun bu yılki dijital tabanlı ana başlıklarından olan dijital çözümler, dijital oyuncular, büyük veri ve omnichannel gibi konular, günümüzün değişen ve halen değişmekte olan perakende dinamiklerine dikkat çekiyor. Bu dinamikleri inovatif yaklaşımlarla yorumlama ve perakende ekosisteminde süregelen değişimi yönetebilme sürecinde MAPIC organizasyonunun, Türk pazarında aktif olarak var olan ve bu dönüşümü yönetmek isteyen markalara destek olarak katma değer sağlayacağını düşünüyoruz. Ayrıca bölge ve ülkelere yönelik potansiyel yatırım fırsatları oturumlarıyla, perakende pazarında faaliyet göstermek isteyen markalara da bir yol haritası çizeceğine inanıyoruz.

Bu sebeple Ipekyol olarak, MAPIC gibi önemli bir uluslararası platformda yer almaktan dolayı mutluyuz."


"MAPIC, MÜŞTERİYE KENDİNİ ÖZEL HİSSETTİRMEK İÇİN FIRSAT"

ORKA HOLDİNG YÖNETİM KURULU BAŞKANI SÜLEYMAN ORAKÇIOĞLU

"Ben MAPIC'i müşteriye kendini özel hissettirmek için bir fırsat olarak değerlendiriyorum. Şirketler müşteri ile doğrudan iletişim kurmayı, samimiyet kurmayı unutmamalı. Her müşteri, yaşı, alışveriş alışkanlıkları, yaşadıkları ülke ve bölgeden bağımsız olarak kendini özel hissetmek ister.

Biz müşterilerimize her kanaldan ulaşmaya özen gösteriyoruz. Bu konuda özellikle yeni kuşakların ürünü değil yaşam tarzını alma alışkanlıklarından, markalarda farklılık ve yenilikçilik aramasına kadar tüm doneleri göz önünde bulunduruyoruz. Bu yıl MAPIC'te işlenecek bu konu başlıkları, şirket ve markaların kendilerini çağın hızına uydurabilmesi için büyük önem taşıyor."

"VİZYONUMUZ, MİSYONUMUZ VE HEDEFLERİMİZ DOĞRULTUSUNDA MAPIC NETWORK'ÜNDE YER ALMAK GEREKLİ BİR ADIM"

GÖNÜL KAHVESİ YÖNETİM KURULU BAŞKANI YAMAN YARDIMCI

"Gönül Kahvesi'nin 2020 yılı hedefleri arasında en az 20 ülkede, günde 1 milyon kişiye hizmet edebilecek kapasitede mağazalar oluşturmak ve uluslararası arenada güvenilir bir Türk markası olarak bulunmak ön sırada yer almaktadır. "Dünyada herkes bir gün Türk kahvesini tadacak" mottosuyla ile yola devam eden Gönül Kahvesi olarak vizyonumuz, misyonumuz ve hedeflerimiz dahilinde markamızın MAPIC Fuarı'nda Turkish Brands ile beraber yer alması gerektiği inancındayız. Gündemleri, katılımcı firmalar ve ziyaretçiler düşünüldüğünde profesyonel, istikrarlı ve doğru iş ortaklıkları kurabilmek için böylesi önemli bir network'e dahil olmayı gerekli bir adım olarak görmekteyiz."

"MAPIC İLE MARKALARIMIZ VE TASARIMCILARIMIZ ÖNEMLİ AÇILIMLAR SAĞLAYACAKLAR"

İHKİB YÖNETİM KURULU BAŞKANI HİKMET TANRIVERDİ

"Dünyanın farklı noktalarında, Amerika'dan Orta Asya'ya ve tabii Avrupa'ya moda sektörünün trend belirleyici fuarları için İHKİB her zaman öncü kuruluş olmuştur. Bu bağlamda, uluslararası arenada kendine önemli bir yer bulan ve uluslararası markaların buluşma noktası olan MAPIC Fuarı da, İHKİB olarak uzun zamandır takibimizde bulunmaktaydı.

MAPIC Fuarı sayesinde, eminim ki, artık dünya modasında söz sahibi olmaya başlamış markalarımız ve tasarımcılarımız kendilerine önemli açılımlar sağlayacaklardır. Bu sayede, yurtdışında yeni alıcılara ulaşma imkânı sağlayacaklar, var olan pazarlarda da kalıcı olma imkânı bulacaklardır.

Böyle bir oluşumda bulunmaktan, bu oluşumda firmalarımıza destek olmaktan İHKİB olarak ayrıca mutluluk duymaktayız. Bundan sonraki zamanlarda da bu oluşumun içinde olmayı sürdüreceğiz."

Ayrıntılar için tıklayınız.


İlandır.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.