X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Çağrı merkezleri istihdam deposu olacak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Çağrı merkezleri istihdam deposu olacak

  • Giriş Tarihi: 27.4.2014

Çağrı merkezi sektörünün önümüzdeki 3-4 yılda toplam 100 bin kişiye iş olanağı sağlayacağı tahmin ediliyor. İstanbul, Ankara ve İzmir dışında Anadolu'nun birçok şehrinde çağrı merkezleri kurulduğunun altını çizen Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) Başkanı Metin Tarakçı, son beş yılda sektöre 200 milyon TL yatırım yapıldığını belirtti. Tarakçı, "Bu yatırımla sektörün sağladığı istihdam, iki katına çıktı. Genç iş gücüne diğer sektörlere kıyasla çok daha fazla kariyer fırsatı sunulmaya başlandı" dedi. Sektörün nitelikli personel konusunda sıkıntı yaşadığını dile getiren Tarakçı, "Bu amaçla ÇMD Gelişim Akademisi'ni kurduk" diye konuştu.

14 ÜNİVERSİTEDE VAR
Çağrı merkezi işinin bir meslek olarak algılanması gerektiğini vurgulayan Tarakçı, şunları anlattı: "Türkiye'de 14 üniversitede bulunan çağrı merkezi hizmetleri ön lisans programı, sektöre nitelikli işgücü yetiştirmeye başladı. Bu program, özellikle iş hayatına erken atılmak isteyen gençler için ideal fırsatlar sunuyor. Programdan mezun olan öğrencilerimiz, istihdam alanı giderek artan sektördeki kalifiye çalışan ihtiyacını karşılıyor."

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.