X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Bebek hijyeninde Eczacıbaşı imzası
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Bebek hijyeninde Eczacıbaşı imzası

  • Giriş Tarihi: 25.12.2013 16:14 Güncelleme Tarihi: 27.12.2013 16:19

Islak mendil sektörünün “mucit” kuruluşu olarak tanınan Ataman Grubu’nu geçtiğimiz yılın sonunda satın alarak hızlı tüketim ürünleri alanındaki büyümesine yeni bir ivme kazandıran Eczacıbaşı Topluluğu, logo ve ambalaj tasarımlarını yenilediği Uni markası ile üç yıl içerisinde bebek bakım ürünleri pazarında liderliği hedefliyor.

Uni markasını bünyesinde bulunduran Eczacıbaşı Hijyen Ürünleri'nin yeni dönem hedeflerinin paylaşıldığı ve Uni'nin yenilenen yüzünün tanıtıldığı basın toplantısı, 8 Ekim günü Kanyon'da gerçekleştirildi. Toplantıda konuşan Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu Başkanı Hakan Uyanık, Türkiye'de 2012 senesinde 1,2 milyon bebeğin dünyaya geldiğini belirterek, "Selpak, Solo, Okey, Selin gibi markalarımızla kişisel bakım pazarlarında sürdürdüğümüz liderliğimizi, yenilikçi ürünlerimizle bebek bakım ürünleri pazarına da taşımak istiyoruz" dedi.

Uni markasının potansiyelini daha yukarılara çıkarmak istediklerini vurgulayan Uyanık, "Eczacıbaşı Topluluğu'nun tüm faaliyet alanlarındaki sürdürülebilirlik ve yenilikçilik yaklaşımı paralelinde her zaman yenilikçi ürünler sunmak ve Türk toplumunun sağlıklı geleceğine katkıda bulunmak, öncelikli amacımız" diye konuştu.

Eczacıbaşı Hijyen Ürünleri Genel Müdürü Coşkun Bedük de, sektöre "yenidoğan" kategorisini getiren markanın Uni olduğuna dikkat çekerek,
"Yenidoğan bebeklere özel ve alerjen barındırmayan Yenidoğan Serisi ve diğer tüm inovatif ürünlerimizle hedefimiz, pazarda bebek ve yetişkinlerin yaşam kalitelerini artıran hijyen ürünleri sunmak" dedi.

Türkiye'de bebek bakım ürünleri pazar hacminin 410 milyon TL olduğunu belirten Bedük, ıslak bebek mendili alanında 150 milyon paket üretim kapasitesine sahip olduklarını ve yatırımlarını sürdüreceklerini ifade etti. Üç yıl içerisinde bebek bakım ürünleri pazarının en çok tercih edilen markası hedefiyle yola çıktıklarını vurgulayan Bedük, markaya yatırım yapılarak 360 derece iletişim aktivitesi gerçekleştirileceğini ve marka bilinirliğinin artırılarak Uni markası ile tüketici arasında güçlü bir bağ kurulacağını vurguladı.

Yenilenen kurumsal kimlik ve ürün ambalaj tasarımlarının, Uni'nin uzun yıllardır sektörde özellikle altını çizdiği 'saflık ve doğallığı' yansıttığının altını çizen Bedük, değişim hikayesini ise şöyle anlattı:

"Yeni logo, markanın kimliğiyle son derece uyumlu. Logonun hareketli bir görünüme kavuştuğu yeni tasarımda, çok yönlülüğü, canlılığı ve doğallığı, kullanılan farklı renklerde görmek mümkün. Kullanılan yaprak şekli ise Uni'nin bebek ürünlerindeki doğal uzmanlığını yansıtıyor, saf formülleriyle ailemizi ve bizi güvende tuttuğunu gösteriyor."

Eczacıbaşı Hijyen Ürünleri'nin tüketiciyle yeni yüzüyle buluşmaya başlayan ürünleri, Uni Baby markası ile; bebek temizlik mendilleri, bebek şampuanı, pişik kremi, bebek kremi, bebek yağı, göğüs pedi ve kulak temizleme çubuğu ürünlerinden oluşuyor. Uni Wipes kategorisinde; bebek temizleme mendilleri ve ıslak cep mendilleri yer alırken, Uni Care kategorisinde de kadın kişisel hijyen, cilt bakımı ve temizliği için üretilen kozmetik ürünler bulunuyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.