X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 12 adımda selülitle savaş
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

12 adımda le savaş

  • Giriş Tarihi: 26.2.2015 12:45
12 adımda selülitle savaş
12 adımda selülitle savaş

Kadınların korkulu rüyası olan lerden korunmak mümkün.

Şişli Florence Nightingale Hastanesi Dermatoloji Uzmanı Yard.Doç.Dr. Zahide Eriş Eken, le nasıl savaşılacağını 12 adımda sıraladı.

1-Bütün kadınlarda selülit oluşabilir! Kadınlarda selülit oluşma oranı erkeklerden çok daha baskındır. Yağlı ve zayıf besleyici yiyecekler tüketmeyin. Metabolizmayı hızlandırın.

2-Selülitlerinizin fazla olması kilolu olduğunuz anlamına gelmez! Selülitler tek tip değildir ve eşit şekillerde oluşmazlar. Selülitlerin oluşma mekanizması kilolu olmanızla direkt ilişkili değildir. Selülitler kilolardan bağımsız bir şekilde de oluşabilir.

3-Selülit dolaşımın daha az olduğu bölgelerde oluşur. Kalçalar, üst ve alt bacaklar, kolların üst kısımlarında selülit oluşabilir. Aktivite azlığıyla da daha fazla oluşur. Günlük spor alışkanlığını arttırın. İyi bir cilt sıkılaştırıcı ve egzersiz ile savaşa başlayabilirsiniz!

4-Sadece kremler yetmez! Egzersiz yapmadan kullanılan selülit kremlerin etkinliği çok azdır. Her gün en az 45 dakika yürümeye çalışın.

5-Antioksidanlardan yardım alın. "Ginkgo biloba" yağ hücrelerinin oksijenlenmesini artıran güçlü antioksidanlardandır. Cilt altı yüzeyde kan dolaşımını artırarak yapıyı güçlendirir, selülitlerin azalmasına yardımcı olur.

6-Banyoda vücudunuzu düzenli olarak masaj yaparak yıkayın. Günlük kalp yönüne doğru yapılan sert masaj hareketleriyle vücudunuzdaki dolaşımı artırıp selülit oluşumunu azaltabilirsiniz.

7-Elma sirkesi... Kahve veya yarı yarıya sulandırılmış elma sirkesi ile yuvarlak hareketlerle masaj yapmak selülit oluşumunu azaltmaya ve sıkılaşmaya yardımcıdır.

8- Şekere dikkat... Yüksek şeker ve katkı maddesi içeren yiyeceklerden uzak durun.

9-Önce doğallık... Doğal yağ ve besinlerin tüketilmesi, antioksidan içerikli meyve ve sebzeler selülit oluşumunu önleyebilir.

10-Suya dikkat! Günlük en az 2 litre su tüketin.

11-Yeşil çay tüketmek metabolizmanızı hızlandırarak yağ yakımını artırır ve selülit oluşumunu önlemeye yardımcıdır.

12-Sihirli ama basit bir karışıma ne dersiniz? Ilık bir bardak suya karıştırılan limon suyu veya elma sirkesi ile bir çay kaşığı bal yine metabolizmanızı hızlandırarak selülit oluşumunu önlemeye yardımcıdır.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.