X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Muhteşem şov
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Muhteşem şov

  • Giriş Tarihi: 3.2.2015
Muhteşem şov
Muhteşem şov

ABD'de Super Bowl finali oynanırken hayat durdu. Küresel ölçekte TV'de 800 milyon kişinin izlediği maçın devre arasında sahne alan Katy Perry ise muhteşem şovuyla dikkat çekti

ABD'nin son haftalarda en önemli gündem konularından biri olan Amerikan futbolu final maçı Super Bowl, önceki gece görkemli bir gösteriyle gerçekleşti. Seattle Seahawks takımına karşı New England Patriots'un kazandığı ve 800 milyon kişinin izlediği maçta en çok konuşulan ise Katy Perry'nin devre arası performansı oldu. Devre arasında düzenlenen görsel şovlarla birlikte Katy Perry'nin verdiği 10 dakikalık konser, tribünden coşkuyla izlendi. Sahne performansı kadar kostümleriyle de ortalığı kasıp kavuran güzel şarkıcı, sahneye dev mekanik kaplanın sırtında çıktı. Şovunun ilk parçası "Roar"ı (İngilizce: Kükremek) maket kaplanın sırtında seslendiren Perry, büyük alkış topladı. Coşkuyu satranç figürleri kostümlü dansçılarıyla devam ettiren sanatçının performansına I Kissed A Girl parçasında Lenny Kravitz da elektro gitarıyla katıldı. Görsel şölenin yaşandığı performansın finalinde Perry, "Teenage Dream" parçasını köpek balığı kostümlü dansçılar, "Firework" adlı hit parçasını ise ışık saçan yıldızlar eşliğinde seslendirdi. Katy Perry havai fişeklerin de kullanıldığı coşkulu performansını, fişeklerle süslenmiş bir platformun üzerindeyken havada izleyicileri selamlayarak sonlandırdı. Perry'nin havada yükseldiği platforma bir kemer ile bağlanarak güvenliğinin sağlandığı dikkati çekti. Sahnede enerjisini hiç düşürmeyen sanatçı, geceden önce yaptığı basın açıklamasında "Sanırım gösteriye bir aslan ve köpekbalığı getirecek tek kişi benim" demişti.

30 SANİYELİK REKLAM 4.5 MİLYON DOLAR
Final maçı sadece perakende sektörüne 14.3 milyar dolarlık (yaklaşık 35 milyar TL) katkı sağlayarak rekor kırdı. Reklam, bilet satışları ve diğer gelirlerle Super Bowl'un yaklaşık 19.5 milyar dolarlık (yaklaşık 48 milyar TL) iş hacmi yaratmış olması bekleniyor. 800 milyondan fazla insanın TV'den izlediği karşılaşmanın biletleri ortalama 8 bin dolara satılırken, 30 saniyelik TV reklamlarının bedeli ise ortalama 4.5 milyon dolara çıkarak rekor kırdı.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.