Türkiye'nin tercihi, milletin sesi 25 aydır aHaber. İki yılı aşkın süredir reyting ölçümlerinde birinci çıkan aHaber, TNS/ Kantar Media kasım ayı verilerine göre "Tüm Kişiler Tüm Gün" erkek ve kadın izleyici kategorilerinde yine en çok izlenen haber kanalı oldu. Haberciliğe getirdiği farklı bakış açısı ile maratonun büyük sorumluluğunu üstlenen ajans saatleri; Ajans Yeni Gün, Sabah Ajansı, Ajans Bugün, Ajans, Ajans Gün Ortası, Ajans Gün Sonu, Akşam Ajansı, Gece Ajansı, A Haber Gece, Ajans Hafta Sonu; ekonominin nabzını tutan ekonomi bültenleri ve Z Raporu, sektör liderlerini, başarılı işadamlarını ağırlayan İş'in Sırrı, teknolojiden son haberler ile Dijital Çağ, günün manşetleri ile Medya Dünyası, spor dünyasının özeti spor bültenleri... Konunun özüne odaklanıp, gündemin nabzını tutan haber programları Canan Barlas ile Gündem, Memleket Meselesi, Söz Teması, Arka Plan, Toplumsal Hafıza, Yaz Boz, Kadraj ve Diplomasi... Geçmişe ışık tutan, unutulanı hatırlatan içyapım belgesellerinin yanı sıra, aktüel programları Mutfaktayız, Seyahatname, Türkiye'de Sağlık ve Evin Yolu ile A Haber ekranı günden güne güçlenmeye devam ediyor. aSpor ise "Tüm Kişiler Tüm Gün" ve birçok kategorideki birinciliği ile Türkiye'nin en çok izlenen spor kanalı olmayı sürdürdü. Türkiye'nin en genç spor kanallarından aSpor, yayın hayatına başladığından bu yana 12'nci defa en çok izlenen spor kanalı unvanını elde ederek zirvedeki yerinin sağlamlığını bir kere daha göstermiş oldu. Ziraat Türkiye Kupası karşılaşmalarının yanı sıra, FIBA Basketbol Şampiyonlar Ligi maçları ve kıtaları aşan bir heyecanla dünyanın dört bir yanındaki boks karşılaşmalarını da sporseverlerle tüm dünya ile aynı anda buluşturarak yayıncılık hayatında önemli bir görev üstlendiğini ortaya koydu.