"Bu haftam böyle geçti"

Giriş Tarihi: 17.3.2013
Bu haftaki konuğum; işadamı Mehmet Dereli ile boşandıktan sonra kendine yeni bir hayat kuran cemiyet hayatının en gözde isimlerinden Şebnem Dinçgör... Yeni hayatı; oğlu, kız kardeşi ve spor üzerine kurulu olan Şebnem Hanım, enerjisini ve pozitifliğini ise spora borçlu olduğunu söylüyor. Şebnem Dinçgör'ün günlerini nasıl geçirdiğini merak ediyorsanız, işte cevabı...

11 MART PAZARTESİ

Sabah oğlum Kerim ile haftanın ilk gününde beraber yapacağımız kahvaltının hazırlıkları... Kahvaltı, beraber geçirdiğimiz en güzel vakitlerden biri...

Sevgili hocam Murat Berkin'den haftada iki gün Mind&Body Conditioning 'de pilates dersleri alıyorum. Çok keyif alarak yaptığım bu spor, bedenimin daralmasına ve doğru nefes alıp vermeme yardımcı oluyor.

12 MART SALI
20 senedir çok severek gittiğim St. Antuan Kilisesi ve Beyoğlu, salı günlerimin değişmez rutinlerinden biridir. Kız kardeşim Çiğdem'le her salı ziyaretimizi yaparız. Ayrıca Beyoğlu, bence İstanbul'un en kozmopolit semtidir; aynı zamanda bu şehrin en İstanbul kokan ilçesidir.

Istanbul Fashion Week kapsamında dünyaca ünlü modacımız Atıl Kutoğlu'nun düzenlediği defileye, çok sevdiğim arkadaşım Şebnem Işık ile birlikte gittik. Atıl, yine döktürmüştü.

13 MART ÇARŞAMBA
Haftanın dört günü düzenli olarak evimin çevresindeki parkurda yürüyüş yapar ve bisiklete binerim. Spor, hayatımın vazgeçilmezidir; o yüzden çok enerjik ve pozitif bir yapım olduğunu düşünüyorum.

Akşam sevgili arkadaşım Yeliz Şar, eve oturmaya geldi; her hafta yeni çıkan filmleri izleriz.
Hazır Istanbul Fashion Week başlamışken, alışverişimi yapmaya Ali AltaModa'ya gittim; yine muhteşem kıyafetler vardı.

14 MART
PERŞEMBE
Bugün; Tansa Mermerci Ekşioğlu ile Zeynep Öz'ün davetindeyim. Güncel Sanat Eğitim ve Üretim Platformu Spot Contemporary Art Projects'in üyelik platformu olan SPOT.Ter'in tanıtım lansmanını yaptılar.

Akşam da 25 senelik dostum Alegra ile klasik mekanımız Paper Moon'da yemeğimizi yiyip güzel güzel sohbetimizi ettik.

15 MART
CUMA
Ayda bir mutlaka cilt bakımı yaptırırım. Bence cildin temizliği; kalitesini mutlak bir şekilde artırır.

Öğleden sonra 1.5 yaşındaki yeğenim Aksel'i ziyarete gittim; onunla geçirdiğim zamanlar benim için çok önemli ve çok keyiflidir.

En yakın dostum, sırdaşım, kısaca her şeyim olan kız kardeşim Çiğdem'le yemek için Çin lokantasına gittik.

16 MART
CUMARTESİ
Spor hocam Tony Hill, haftada üç gün formda kalmama yardımcı oluyor. Hem beslenme, hem de sağlıklı yaşam için kendisinden çok şey öğreniyorum.

Üzerimde 10 kilo ağırlıklı yelek ve Tony ile şınav çekmenin ne demek olduğunu anlatmama gerek yok sanırım.

Kerim de benim gibi spora çok meraklı. Tenisin yanı sıra her hafta sonu sabahları okulunun futbol takımında oynuyor.