Türk teknoloji şirketi Proline'ın geliştirdiği Online Yönetim Platformu MeaMinds, yaz sezonunda sosyal medyada en çok konuşulan yarışmaları belirledi. Twitter, Facebook, Google Web ve youTube gibi sosyal ağları yaz sezonunda tarayan MeaMinds platformu; hangi yarışmanın ne kadar konuşulduğunun yanı sıra; yapılan yorumların ne kadarının olumlu, olumsuz ya da nötr olduğunu da hesapladı.
358 KEZ ADINDAN SÖZ ETTİRDİ
ATV'de yayınlanan ve sunuculuğunu ünlü oyuncu Murat Serezli'nin üstlendiği 'Kapanmadan Kazan'; yaz sezonunda sosyal ağlarda en çok konuşulan yarışma olmayı başardı. Şu sıralar hafta içi her gün atv ekranlarında yayınlanmaya devam eden 'Kapanmadan Kazan' yarışmasından sosyal medyada tam 358 kez bahsedildi. Yarışma, yüzde 66 oranıyla Twitter'ın da en çok konuşulan yarışması oldu. 'Kapanmadan Kazan'ı sırasıyla 'Kızma Kazan' (130), 'Tuhaf Taksi' (113), 'Çılgın Teyzeler' (98), 'Kızlar ve Anneleri' (91) ve 'Kapış Kapış' (88) izledi.
KONUŞAN KADINLAR!
MeaMinds platformu, sosyal medyada en çok konuşulan konuların cinsiyetlere göre dağılımlarını da belirledi.
WEB REVAÇTA!
Yapılan analize göre; yaz sezonunda yarışmalar hakkında en çok yüzde 74 oranıyla kadınlar konuştu. Yarışmalar hakkında yapılan yorumların yüzde 94'ü internet üzerinden geldi. Mobil platformların kullanılma oranı ise sadece yüzde 6.