Sinemacıların reklam tutkusu

Giriş Tarihi: 16.3.2014
Türkiye'de faaliyet gösteren büyük sinema salonları, son yıllarda hem izleyiciden, hem de dağıtımcılardan bolca eleştiri alıyor. Bunun sebebi ise, filmlerin başında ve arasında yayınlanan reklamlar. Birçok film yapımcısı ve dağıtımcı, yeni film fragmanlarının yayınlanması gereken 15 dakikalık sürede, fragmanlar yerine reklam gösterildiğini ve bunun da adil olmayan bir biçimde paylaştırıldığını savunuyor. Yapımcılar, bu adaletsizlik nedeniyle gelecekteki projelerinin yeterince sinema seyircisine ulaşamayacağını savunuyor. Sinema salonu sahipleri ise bu eleştiriyi şimdilik dikkate bile almıyor. Yani sinema salonlarındaki reklam sorunsalı; salon sahipleri adına karlı, yapımcı ve dağıtımcılar adına üzücü bir hal almış durumda.
*
'Karda donmak üzeresin, uyumak tatlı geliyor ama ölüyorsun, farkında değilsin.' -'Issız Adam' (2008)
İLİŞKİLİ HABERLER
ARKADAŞINA GÖNDER
Sinemacıların reklam tutkusu
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz