X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 'Suudi Arabistan pazarında etkili olacağız'
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

'Suudi Arabistan pazarında etkili olacağız'

  • Giriş Tarihi: 7.6.2014

Son dönemde erkek giyiminin öne çıkan markalarından Avva'nın kreatif direktörü Dilan Atik, 2016 sonuna kadar Türkiye'deki mağaza sayılarını 100'e çıkarmak istediklerini ve Suudi Arabistan'da etkili olmayı planladıklarını söylüyor

Son dönemde erkek giyiminde öne çıkan markalardan biri hiç kuşkusuz Avva… Barış Falay, Engin Altan Düzyatan ve Kadir Doğulu gibi isimlerin de tercih ettiği marka, günlük erkek giyiminde piyasadaki eksiliği tamamlamak üzere kurulmuş. Geçtiğimiz yıl marka yüzü olarak dünyaca ünlü manken Tony Ward ile anlaşan markanın kreatif direktörü Dilan Atik ile moda ve yeni projeleri hakkında konuştuk:
1973 senesinden itibaren bayan ürün gamında satış yapan Dido Group, erkek giyiminde casual smart giyimin eksikliğini farkederek 2000 senesinde Avva markasını bu segmenti hedef alarak lanse etmiştir.

ÜNLÜLER BİZİ TERCİH EDİYOR
Markamızı tercih eden bir çok ünlü var. Bunlardan bir kaçı; Kadir Doğulu, Barış Falay, Engin Altan Düzyatan, Seçkin Özdemir, Fuat Güner, Ali İhsan Varol…
Ben Notre Dame de Sion Fransız Lisesi'nden mezun olduktan sonra Koç Üniversitesi'nde okudum. Ardından Milano'da Bocconi University'de Management of Fashion bölümünü bitirdim.
Küçüklüğümden beri merakım modada yeni trendlere ve güncel olana karşı olmuştur. Modaya her zaman düşkündüm.
Kreatif direktörü olduğum markada ürün geliştirme olarak 10 kişilik bir ekip ile çalışıyorum.
Bu sezon erkekler renkli pantolonlarını bir yana bırakmalı.
Bilek boyundaki lacivert, siyah, camel, bej tonlarında pantolonlarınızın ya da denimlerinizin üstüne casual bir gömlek, üstüne üzerinize güzel oturan astarsız ve vatkasız ince bir ceket ile yaz günlerini moda dolu geçirebilirsiniz…
Modanın dışardan kolay göründüğünü sanmıyorum. Çok hızlı değişen ve değişimlere hızlı tepki vermeniz gereken bir sektör.
Kolay olduğunu düşünerek moda dünyasına girenlerin bu sektörden profesyonellerle çalıştıkları sürece bu sektörün keyifli zorluklarını tattıklarına eminim.
Türkiye için mağazalaşma konusunda hedefimiz mağaza sayımızı 2016 yılı sonuna kadar 100'e çıkarmaktır. Aynı zamanda, Amerika'da varolan organizasyonumuzu genişletmek üzere çalışmalara başladık. Yurt dışında son açılan mağazamız Suudi Arabistan'da. 2016 yılı sonuna kadar orada 10 mağazaya ulaşmak istiyoruz.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.