X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 'Jessica Alba karnı' hayal değil!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

'Jessica Alba karnı' hayal değil!

  • Giriş Tarihi: 6.8.2014

İki çocuk annesi Jessica Alba'nın hayranlık uyandıran karın kaslarına sahip olmak ister misiniz? Hem de aç kalmaya veya korse kullanmaya gerek kalmadan... Alba'nın tükettiği besinler, 10 günde karın bölgenizdeki yağlardan kurtulmanıza ve kas yapmanızın kolaylaşmasına yardımcı olacak. İşte Jessica Alba'nın kaslarının beş sırrı:

1.
GÜNDE BEŞ PORSİYON SEBZE:
Az kalori ve bol lif içeren sebzeler, sizi tok tutar. Salata ve omletlerinize; günde beş kase havuç, biber, ıspanak ve mantar ekleyerek sebze tüketiminizi artırabilirsiniz.

2.
ZIPLA VE BACAKLARI YANA AÇ:
Tüm vücudu çalıştıran bu egzersiz, her yerde kolayca yapılabilir. Günde dört kez olduğunuz yerde zıplayıp, bacaklarınızı yana açıp kapatarak yapacağınız bu egzersiz, ekstra 100 kalori yakmanızı sağlayacak.

3.
HER ÖĞÜNDE PROTEİN:
Protein; iştahın kontrol altına alınmasını, metabolizmanın hızlanmasını ve direncin artmasını sağlar. Her öğünde 20 gram protein tüketmek, bel çevresinin yağlanmasını engeller. Deniz ürünleri, derisiz tavuk ve ördek etinin yanı sıra mercimek ve tofu; protein değeri en yüksek yiyeceklerdir.

4.
YEMEKLERDEN ÖNCE YEŞİL ÇAY:
Sıcak ya da soğuk içebileceğiniz yeşil çay; metabolizmayı hızlandırır. Ayrıca yeşil çay, yağları yok ettiği bilinen antioksidanları içerir. Midede dolgunluk hissi yarattığı için daha az yemek yemenizi de sağlar.

5.
GÜÇ VEREN ARA ÖĞÜN:
Öğleden sonraları enerjinizi geri kazanmak ve aşırı açlık hissinden kurtulmak için, besin değeri yüksek ve kalorisi 200'den az olan bir atıştırmalık tüketin. Bu ara öğünde de proteinli ve lifli gıdalar almaya özen gösterin.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.