X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Ünlülerin tatil dönüşü

• Giriş Tarihi: 28.9.2015

Dokuz günlük bayram tatilini fırsat bilip yurt dışına ya da Akdeniz ve Ege sahillerine giden ünlüler, tatilin son günü İstanbul'a döndü. İşte ünlülerin havaalanı manzaraları

'Bıçak sırtı bir iş yapıyoruz'

Yaşanan terör olayları nedeniyle bayramdaki Kıbrıs sahnesi iptal olan Alişan, soluğu ailesi ile Londra'da aldı. Alişan, bazı sanatçıların konserleri iptal olduğu için tepki göstermesi hakkındaki düşüncelerini soran gazetecilere, "Keşke bu durumlar olmasaydı. Bıçak sırtı iş yapıyoruz. Benim için sorun yok. Tatilimi yaptım, geldim" diye yanıt verdi.

Küçük Ağa'nın uykusu geldi

Bayram tatilini Antalya'da geçiren Ali Ağaoğlu'nun hayat arkadaşı Petek Ertüre, oğlu Ali Ege ile tatil dönüşü objektiflere poz verdi. Ertüre, küçük ağa için "Uyku saatimiz çoktan geçti, çok uykumuz geldi" diyerek evlerinin yolunu tuttu.

Kendisi geldi eşi kaldı

Bayramı eşi Sarp Levendoğlu ile birlikte yurt dışında geçiren Birce Akalay, tatil dönüşü havaalanında tek başına görüntülendi. Akalay, "Tatilinizi nerede geçirdiniz?" sorusuna "Bunu size söyleyemem" diye cevap verdi. Akalay, tek başına olmasıyla ilgili ise "Sarp biraz daha kalacak. Benim setim vardı, erken döndüm" dedi.

ÜNLÜLERİN TATİL DÖNÜŞÜ FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYIN

'Adetlerimize sahip çıkmalıyız'

Milli kaleci Rüştü Reçber, bayramı ailesi ile birlikte Antalya'da geçirdi. Eşi Işıl Reçber aile ziyaretleri yaptıklarını söyledi ve devam etti: "Bayramda herkes büyüklerinin yanına gidip ellerini öpmeli ve onlara sahip çıkmalı. Yeni gençlerde bunu göremiyorum. Biz Türk'üz ve böyle şeylere dikkat etmemiz lazım."

Bodrum'da baş başa

Oyuncu Nurgül Yeşilçay, Bodrum dönüşü sevgilisi Özgür İnal'la objektiflere takıldı. Esmer teniyle dikkat çeken oyuncu çok keyifliydi.

Yeni projelerle geliyor

Kısa tatili fırsat bilen Metin Şentürk, soluğu Bodrum'da aldı. Yakında yeni projelerle ekrana geleceğini belirten Şentürk, "Tatilim çok güzel geçti. İş ve tatili bir arada hallettim" dedi.

Oğluyla birlikte...

Oyuncu Oya Aydoğan da kısa tatilin tadını çıkartanlar arasındaydı. Oğlu Gurur Aydoğan'ı da yanına alarak Bodrum'a giden Aydoğan, "Bodrum'da her yer su içerisindeydi. Tatile mi gittim, yoksa başka bir yere mi anlamadım" dedi.

Anne-kızın sakin bayramı

Türk sinemasının kötü kadını Suzan Avcı ve kızı Binnaz Avcı, bayram tatilini Kıbrıs'ta geçirdi. Ana-kız, çok sakin bir tatil yaptıklarını söylediler.