AHaber başarısına hız kesmeden devam ediyor. 17 aydır aralıksız birinci olan kanal, Kantar Media/ TNS Mart ayı ölçümlerine göre; Tüm Kişiler Tüm Gün, Tüm Gün +20 ABC1, Tüm Gün M+20 ve Tüm Gün F+20 kategorilerinde rakiplerini geride bırakarak en çok izlenen haber kanalı oldu. A Haber'i zirveye taşıyan haber yayınları ve programları birbirinden farklı renklerden oluşuyor. Günde 22 saatlik canlı yayın maratonunun büyük yükünü üstlenen haber merkezi mutfağında hazırlanan haber bültenleri şöyle: 'Ajans Yeni Gün', 'Sabah Ajansı', 'Ajans Bugün', 'Ajans', 'Ajans Gün Ortası', 'Ajans Gün Sonu', 'Akşam Ajansı', 'Gece Ajansı', 'Ajans Hafta Sonu'. Ayrıca ekonominin nabzını tutan ekonomi bültenleri, spor dünyasının özeti spor bültenleri, sektör liderlerini, başarılı işadamlarını ağırlayan 'İş'in Sırrı' ve 'Z Raporu', medyanın dili 'Medya Dünyası' ve günün gündemini konuğu ile enine boyuna konuşan 'Kadraj' da A Haber'in ilgiyle izlenen yapımlarından.
HER ZEVKE GÖRE PROGRAM
Birbirinden farklı konseptlerdeki haber programları ise izleyiciye farklı bakış açıları sunuyor. Kimisi gündemin 'Arka Planı'na ışık tutuyor, kimisi sözün özüne odaklanıp 'Söz Temas' olarak ekrana yansıyor. 'Toplumsal Hafıza', 'Canan Barlas ile Gündem', 'Memleket Meselesi', 'Yaz Boz', 'Diplomasi', 'Unutma' ve 'Düşünce Atlası' gibi yapımlar; izleyiciyi ekrana bağlıyor. Evliya Çelebi'nin izinde 'Seyahatname', evimize renk getiren ünlü simalar ile 'Evin Yolu'nda keyifli bir sohbet, en yeni teknolojiler, son çıkan ürünler ise 'Dijital Çağ' ile izleyiciye ulaşıyor. Tüm renkleri ile bütün olup zirvedeki yerini bir kez daha sağlamlaştırarak, 17'nci kez birincililiği elde eden A Haber, Türkiye'nin en çok izlenen haber kanalı olmaya devam ediyor.