Franchısıng sistemi ile sürekli büyüyen Dilim Börek, girişimcilerin yatırım bütçelerine uygun, 'Fair Play' adını verdikleri yeni franchise sistemi ile sürdürülebilir bir iş ortaklığı hedefliyor. 2003 yılından beri İstanbul'da hizmet veren Dilim Börek, şu an 18 olan mağaza sayısını, 2018 yılına kadar 60 mağazaya çıkarmayı hedefliyor. Yeni konsept mağazaları ve daha uygun yatırım maliyetleriyle daha çabuk bir büyüme hedeflediklerini belirten Dilim Börek Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Çiçek, "Biz yeni franchise modelimizle; yatırımcı için işletme kabiliyeti, işletmenin yeri, ciroların mevsimsel azalması gibi dış etkenleri ortadan kaldırarak yatırımcının riskini en aza indirgiyoruz" diyor. Dilim Börek aynı zamanda, geleneksel su böreği lezzetinin dünya çapında bilinirliğini sağlamayı da hedefliyor.