X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Öğrencilerin Yaptığı Bankların Dağıtımına Başlanıldı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Öğrencilerin Yaptığı Bankların Dağıtımına Başlanıldı

  • Giriş Tarihi: 17.4.2015 18:08 Güncelleme Tarihi: 18.4.2015 02:17
YUNUSEMRE BELEDİYESİ VE MANİSA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ARASINDA İMZALANAN PROTOKOL İLE MESLEK LİSESİ ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN YAPIMI GERÇEKLEŞTİRİLEN BANKLAR, YUNUSEMRE BELEDİYESİ’NE TESLİM EDİLDİ.
Öğrencilerin Yaptığı Bankların Dağıtımına Başlanıldı

Yunusemre Belediyesi ve Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi arasında imzalanan protokol ile meslek lisesi öğrencileri tarafından yapımı gerçekleştirilen banklar, Yunusemre Belediyesi’ne teslim edildi. Bankların ihtiyacı olan yerlere yerleştirilmesi için ise çalışmalar başladı.
Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi, daha önceden Manisa Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde gerçekleştirilen protokol ile öğrenciler tarafından yapımı gerçekleştirilen bankların belediye’ye teslim edildiğini kaydetti.
Başkan Çerçi, Yunusemre ilçesinde yaşayan vatandaşların, öğrencilerin yaptığı banklara oturacağını vurgulayarak, “Yunusemre Belediyesi olarak başladığımız bir işi daha başarı ile sonlandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İlçemizde ihtiyaç duyulan bankları öğrenci kardeşlerimizin vasıtasıyla yaptırıp bitirdik. Daha önceden Manisa Endüstri Meslek Lisesi öğrencileri tarafından yapımına başlanılan bankların imalatı tamamlanıp belediyemize teslimi gerçekleşti. Manisa’da yaşayan öğrenci kardeşlerimizin el emeği göz nuru bankları, Yunusemre ilçesini süsleyecek. Öğrenci kardeşlerimizin sunduğu emek taktire şayandır. Belediye olarak böyle bir projeye aracı olmak bizleri ayrıca mutlu etti” diye konuştu.
Belediyenin ilk etap ihtiyaçlarının karşılanmış durumda olduğuna dikkati çeken Başkan Çerçi, “Öğrenci kardeşlerimizin önümüzdeki dönemde iş bulma ve tecrübe kazanması açısından bu proje oldukça önem arz etmektedir. Öğrenci kardeşlerimize yaptıkları bu kaliteli işten dolayı teşekkür ediyorum” dedi.