X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Kadınlara önerim: Oturmayın, çalışın
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Kadınlara önerim: Oturmayın, çalışın

  • Giriş Tarihi: 19.4.2013

Annesiz geçen bir çocukluğun ardından iş dünyasında başarıyı yakalayan Ren Tıp Kurumsal İletişim Müdürü Mualla Altıntaş, kadınları üretici olmaya çağırıyor

İş hayatında başarının sırrını öğrenmeye her zaman açık olmak, çok çalışmak ve eleştirileri doğru algılamak olarak açıklayan Mualla Altıntaş, gelecekte kendi iş yerini kurmayı hedefliyor.
- Kaç yıldır iletişim sektöründe çalışıyorsunuz?
- 9 yıldır bu sektörün içindeyim. İlk olarak Şevket Yılmaz Devlet Hastanesi'nde çalışmaya başladım, ardından özel sektörün cazibesine kapılarak Anadolu Hastanesi'ne geçtim. Son bir yıldır Özel Ren Tıp Hastanesi'de çalışıyorum.
- Hastane iletişimi nasıl sağlanır?
- Hastanede yapılan işlerin, bu işlerin yapıldığı sırda yaşanan duyguların ve edinilen düşüncelerin karşı tarafa doğru bir biçimde aktarılmasını sağlıyoruz. Kurumumuz yeni yerine taşındıktan sonra iletişim politikası da değişti ve SGK ile anlaşmalar sağlandı. Yenilikleri halka duyurmaya çalışıyoruz. Uluslararası standartlarda, güvenilir hizmet kalitesiyle 10 bin metre kare kapalı alan içerisinde, 21 branş, 40 hekim, 190 vasıflı peronel ile toplamda 230 personel ile hizmet verdiğimizi anlatmaya çabalıyoruz. Firmalarla, okullarla birebir diyalog kurarak,anlaşmalar yapabiliyoruz. Etkinlikler düzenliyoruz ve sağlığımızı nasıl koruyabileceğimiz konusunda da vatandaşları bilgilendiriyoruz.
- Sağlık sektöründe pazarlama yöntemleri daha farklı mıdır?
- Sağlık sektörü diğer sektörler gibi değil, çünkü burada sattığınız şey bir ürün değil bir hizmet. Bu da diyalogları değiştiriyor. İnsanlar sizinle bir ürün ya da mal almak için konuşmuyor her zaman kendisine ya da ailesine lazım olabilecek sağlık hizmetiyle ilgili konuşuyor. Bu da daha kolay dinlenmemizi ve bir yerlere daha kolay girmemizi, daha iyi ilişkiler kurulmasını kolaylaştırıyor . Biz de bu kolaylığı iyi bir potansiyele dönüştürmeye çabalıyoruz. Amacımız sadık hastalar edinebilmek.
- Peki sadık olmayı nasıl sağlayacaksınız?
- Doğru iletişimle. Hastalarımıza evlerinde gibi hissettirmek, bize güven duymalarını sağlamak, sadece fiziksel olarak değil ruhen de yaşayabilecekleri en büyük konforu onlara sunmak bizim görevimiz. Gözler her yerde tanıdık insanlar arar, biz Bursa'da tanıdık yüzler olmak, hastanemize gelen herkese misafirperverlik göstermek için çabalıyoruz.

'Her zaman hastalarımızın yanındayız'
- En çok şikayet için mi teşekkür için mi aranıyorsunuz?
- Aslında her ikisi için de aranıyoruz. Zaten bizi aramalarına gerek yok biz hep onların yanındayız. Doğal olarak olumsuz bir durumla karşılaştıklarında da iyi şeyler yaşadıklarında da bizimle duygu ve düşüncelerini paylaşabiliyorlar.
- Bundan sonra hedefleriniz neler?
- Benim çok girişimci bir ruhum var. Maaşlı çalışan olmamın yanı sıra işletmecilik girişimlerim de oldu iş hayatımda. Bundan sonraki hedefim yine işletmecilik yapmak. Bu bir kurumda işletmecilik de olabilir kendi işimi kurup oranın işletmeciliğini de yapabilirim.