Lokuma krema kattı talebi katladı

Giriş Tarihi: 4.8.2013

Pazara yıllar önce tahin, pekmez ve helvayla giren ve birçok tüketici ödülünün sahibi Şener Gıda, iki yıldır yepyeni bir ürünle piyasada...

Helva, reçel, tahin ve pekmez gibi geleneksel Türk tatlarının pazarda en çok tercih edilen markaları arasında yer alan Şener Gıda, ARGE'si tamamen kendi gıda mühendislerine ait bir ürüne imza attı. Yüzde 100 süt kreması kullanılarak hazırlanan lokumu "Bursa Lokumu" adıyla tescillediklerini anlatan Şener Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Burhan Sayılgan, "Sütün en nefasetli, en aromatik hülasasını çok farklı bir teknikle lokumumuza ilave ettik. Şekeri ise özel bir buharlaştırma yöntemiyle kullandık. Lokumun en hassas süreci iki gün süren mayalanma evresi. Şekerin keskinliği yumuşacık bir tada, kıvamlı ve hiç denenmemiş bir lokuma dönüştü ve ortaya Bursa Lokumu çıktı" dedi. Ürünün, yurt dışı gezilerine çıkan Bursalı iş adamları ve bürokratlar tarafından çokça tercih edildiğini vurgulayan Sayılgan, Şener markasının yeni ürünlerle lokum pazarında daha da büyüyeceğini, kalite algısını müşteri lehine daha da artıracaklarını belirtti. Özellikle bu yıl Çin, Almanya, Danimarka ve Kuzey Irak'a ihracatta önemli mesafe aldıklarını anlatan Sayılgan, "İhracatımızı iç pazarın üstüne taşımaya kararlıyız. Bu da yeni yatırımlar, yeni katmadeğerler, istihdamlar oluşturmak demek. Bursa Lokumu beklediğimiz bir takdiri sundu markamıza. Bugüne kadar da tüketicilerin ne istediklerine bakarak yol aldık, bundan sonra da öyle olacak" şeklinde konuştu.
ARKADAŞINA GÖNDER
Lokuma krema kattı talebi katladı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz