Ürün alım kampanyasından önce 8 kooperatifin başkan ve yöneticileri ile buluşan Marmarabirlik, kampanya döneminde 60 bin ton ürün almayı ve 2015 yılı sonunda 310 milyon TL ciroya ulaşmayı hedefliyor. Dünyanın en büyük sofralık zeytin üreticisi Marmarabirlik, 2015-2016 ürün alım kampanyası öncesinde bağlı 8 kooperatifin yönetim kurulu başkan ve üyeleriyle Antalya'da istişare toplantısı yaptı. Gemlik, Mudanya, Erdek, Orhangazi, İznik, Edincik, Mürefte ve Marmara Adası Kooperatiflerinin temsil edildiği toplantıda konuşan Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, rekoltenin sağlıklı bir şekilde belirlenmesi ve verimli bir kampanya dönemi geçirilmesi için bilgi alışverişinde bulunmak üzere kooperatiflerle bir araya geldiklerini söyledi. Toplantıda Marmarabirlik'in satış rakamlarını da değerlendiren Asa, "2009 yılı sonunda 23 bin tonlarda olan ortalama yıllık satış miktarımız, bugün 40 bin ton satış bandına ulaşmıştır ve bu rakamlar doğrultusunda daha önce de açıkladığımız gibi 2015-2016 kampanya döneminde 60 bin ton ürün almayı hedeflemekteyiz. 2009 yılı sonunda ortalama 144 milyon TL olan ciromuzun da 2015 yılında 310 milyon TL'ye yükselmesini bekliyoruz" diye konuştu.