Uludağ Elektrik Dağıtım AŞ (UEDAŞ) tarafından, müşterilere canlı destek ve kapsamlı bilgilendirme sağlamak üzere geliştirilen ve 15 bin kişi tarafından kullanılan mobil uygulamasında, muhtarlar için de ayrı bir destek hattı oluşturarak, taleplerine en hızlı şekilde cevap verilmesini sağladı. UEDAŞ'tan yapılan açıklamada, şirketin, hizmet bölgesindeki tüm tüketicilere canlı destek ve kapsamlı bilgilendirme sağlamak için mobil uygulama geliştirdiği, yerel yönetimlerle iş birliği çerçevesinde yeni bir adım daha atılarak bu uygulamada "muhtar destek hattı" oluşturulduğu bildirildi. Bu uygulamadan bölgedeki 2 bin 800 muhtarın nisan ayı itibarıyla yararlanmaya başladığı ifade edildi.