Hyundai'in "Satış ve Satış Sonrası" hizmetlerinde avantajlar sunan müşteri bağlılığı programı "Hyundai Blue Card", yaz tatili öncesinde Hyundai'e bakım yaptıracak tüm müşterilerine fırsatlar sunuyor.
Hyundai açıklamasına göre, tüm Türkiye'deki Hyundai Yetkili Servisleri'nde 15 Haziran tarihine kadar sürecek olan servis avantajlarında, periyodik bakım, klima, fren, debriyaj parça ve işçiliğinde yüzde 25 fiyat avantajı Blue Card'lıları bekleyen fırsatlardan yalnızca birkaçı olacak.
Çeşitli aksesuarlarda yüzde 25 fiyat imkanının da sunulduğu ayrıcalıklarla dolu avantajlarda, 15 Haziran'a kadar Hyundai Kasko satın alan tüm Blue Card sahipleri aynı zamanda iki bin blue puan kazanmış oluyor. Ayrıca servislerden 4 adet lastik alımlarında ise 60 lira fiyat avantajı ve tüm araçlara ücretsiz sunulan 37 farklı noktadan check up hizmeti de en yakın Hyundai yetkili servisinde müşterilerini bekliyor.
Sadece Hyundai yetkili satıcı ve servislerinden alınabilecek Hyundai'nin müşteri bağlılığı kartı Blue Card, dokunmatikten QR koda kadar farklı teknolojik özellikleri ve sunduğu avantajlar ile bir ilke imza atıyor. Blue Card sahipleri, Hyundai Yetkili Servisleri'nde yapacağı harcama tutarının yüzde 1'i kadar nakit indirim kazanıyor ve böylece harcadıkça puan kazanıyor.
Biriken blue puanlar üç binin üzerinde ise periyodik bakım işçiliğinde yüzde 40 indirim, ultra yol yardım paketinde özel fiyat avantajı, Hyundai Yetkili Servisleri'nde öncelik ve ücretsiz hizmetler gibi ayrıcalıklara sahip olurken Blue Card'ın avantajlarından sınırsız bir şekilde yararlanılıyor.