X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER OPET 8'inci kez zirvede
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

OPET 8'inci kez zirvede

  • Giriş Tarihi: 8.10.2013

KalDer'in 2006'dan bu yana gerçekleştirdiği Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde OPET, üst üste 8'inci kez "Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Şirket" seçildi

Türkiye Kalite Derneği'nin (KalDer) 2013 yılı Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) sonuçlarına göre, yoğun rekabetin yaşandığı akaryakıt sektöründe "Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Şirket" yine değişmedi. OPET, sektör endeksinin de üzerindeki 81 puan ile üst üste 8'inci kez bu ödülün sahibi oldu. Ölçüme başlanan ilk yıldan itibaren sektöründe müşterisini en çok memnun eden marka olan OPET, 2013 yılında da liderliği bırakmadı. Kamuoyu gözünde müşterileri açısından en beğenilen markaların ortaya çıkarıldığı bu araştırma Türkiye'deki ulusal müşteri memnuniyetini de ölçüyor. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde üst üste 8 yıldır en beğenilen ve en sevilen marka olmaktan ötürü mutlu olduklarını söyledi. Cüneyt Ağca, sözlerini şöyle sürdürdü: "Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da müşteri memnuniyetimizi en üst seviyede tutmak, sektörümüzde tüketicinin ilk tercih ettiği ve beğendiği marka olmayı sürdürmek için çalışacağız."

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.