Skoda açıklamasına göre, fuarda Octavia Scout modelinin yanında sıkıştırılmış doğal gaz (CNG) ile çalışan Octavia da yerini alırken, Octavia L&K, Yeti, Rapid Spaceback ve Citigo'nun Monte Carlo versiyonları da tanıtıldı.
Son yıllarda dinamik model ve tasarım felsefesindeki gelişimle kaydettiği başarıyı "VisionC" coupe konseptiyle bir sonraki aşamaya taşıyan Skoda, fuarda yeni Octavia Scout ve doğalgazlı Octavia G-TEC'in dünya lansmanlarını gerçekleştirdi. Ayrıca yeni Octavia'nın en üst donanım seviyesini oluşturan Laurin & Klement versiyonu da Cenevre'de ilk kez beğenilere sunuldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Skoda Üst Yöneticisi (CEO) Prof. Dr. Winfried Vahland, VisionC'yi tasarım anlayışlarının bir sonraki aşamasının habercisi olarak nitelendirerek, "Bu araç, Skoda'nın hareketli bir marka olduğunu açıkça kanıtlıyor. Skoda'nın geleneksel değerlerinden ödün vermeden, sofistike tasarımlar sunup, markanın duygusal karizmasını pekiştirmeyi amaçlıyoruz. Şirket tarihinin en büyük model atağı çerçevesinde, önümüzdeki yıllarda model ailemizi genişletmeye ve geliştirmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Skoda Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Werner Eichhorn da Cenevre'de beğenilere sunulan "VisionC" konseptinin, marka tasarım dili açısından "önemli bir kilometre taşı" olduğunu belirterek, "Skoda VisionC, heyecan verici ve açıkça atılım içinde olan bir markayı temsil etmekte" değerlendirmesini yaptı.