suzluğa 10 çare

Giriş Tarihi: 14.4.2013 11:38 Güncelleme Tarihi: 14.4.2013 11:39

suzluğa çare bulundu: Yatmadan önce yemeyin, yapmayın. Yatak odasından televizyonu çıkartın. Ilık bir duş alın ve deliksiz bir uykuya dalın.

ve kalitesiz , özellikle yoğun çalışan insanların en büyük sorunlarından. Uykusuzluğa sebep olan etkenleri ortadan kaldırmak ise güzel bir uykunun kapısını açıyor.

1- Yatak odası öğleden sonra güneş almayan, havalandırılan bir oda olsun.
2- Klima kullanın ama odayı soğutmak yerine ideal ısıda tutun.
3- Yatak odasında televizyon, kitap, bilgisayar ya da kurutulan çamaşırlar bulundurmayın.
4- Uykuya dalabilmek için yatak odamızın karanlık olması gerek.
5- Akşamları yapılan , adrenalini yükselterek uykuya dalmamızı zorlaştırabilir. Sporu daha erken yapın.
6- Vücut ısısını yükseltecek naylon pijama ve battaniyeden uzak durun.
7- Uyumadan üç saat öncesinde yemeyi bırakın.
8- Yatakta günün muhasebesini ya da ertesi günün planını yapmayın.
9- Yatmadan önce alınacak ılık bir duş, iyi bir uyku için çok işe yarar.
10- Çocuklara uykudan önce oyun oynatmayın. Adrenalinleri yükselir, uyuyamazlar.

Kaynak: Takvim
ARKADAŞINA GÖNDER
Uykusuzluğa 10 çare
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz