X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Deliksiz uyku için kafeini terk edin!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Deliksiz uyku için kafeini terk edin!

  • Giriş Tarihi: 25.11.2014 09:37 Güncelleme Tarihi: 25.11.2014 11:18
Deliksiz uyku için kafeini terk edin!
Deliksiz uyku için kafeini terk edin!

Gün içerisindeki beslenme düzeninin kişinin gece rahat bir uyku uyuyup uyuyamayacağının da sinyallerini verdiğini belirten Beslenme ve Diyet Uzmanı Melis Torluoğlu, düzensiz uyuyanlarda obezite riskinin %65 artığını söyledi.

Kaliteli ve sağlıklı uykuda, akşam yedikleriniz çok önemli; Günün son saatlerine doğru artık metabolizma hızı kendini yavaşlamaya aldığından akşam yemeği mutlaka hafif olmalı.

Gizli kafein kaynaklarına dikkat; Kafeinin kaynakları klasik olarak çay, kahve, enerji içecekleri ve bazı gazlı içecekler gibi görünse de aslında bunlarla sınırlı değil. Çikolata ve bazı soğuk algınlığı ilaçları hatta kafeinsiz kahvenin içinde bile kafein var. Bu nedenle akşam yemeği ve sonrasında bunlardan uzak durmalısınız.

HEPATİT C'NİN EN BELİRGİN BELİRTİSİ

KIZARTMA VE HAMUR İŞLERİ KİLO ALDIRMIYOR