X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Şekersiz beslenmenin temel faydaları
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Şekersiz beslenmenin temel faydaları

  • Giriş Tarihi: 11.9.2015 16:40
Şekersiz beslenmenin temel faydaları
Şekersiz beslenmenin temel faydaları

Bağımlılıklardan kurtulma konusunda dünya çapında tanınan, enerjiye dayalı doğal arınma yöntemi “Abrahamson Metodu” tek seansta şeker bağımlılığından arındırıyor. Abrahamson Metodu uzmanları şekeri azaltmanın faydalarını anlatıyor.

1. Kolayca kilo vermek

Düzensiz beslenmek, fast-food gibi katkılı yiyecekler tüketmek ve en önemlisi aşırı şeker tüketmek, kilo almayı tetikleyen hareketler listesinin başında mutlaka yerini alan maddelerdir. Fazla şeker tüketimi kan şekerini çok çabuk arttırmaktadır ve pankreas aşırı insülin salgılamaktadır. Buna "metabolik sendrom" denir. İnsülin, şekeri regüle ettikten sonra fazlasını yağ olarak depoluyor. Kan şekerindeki ani düşüşse sürekli acıkma hissine ve yemeye yol açıyor. Şekeri azalttığınızda kabızlık gibi şikayetlerle karşılaşmayacak, kilo vermenin daha kolay olduğunu görecek ve buna uygun bir beslenme şekli tercih etmek isteyeceksiniz. Kilo vermenin almaktan daha zor, emek sarf eden bir iş olduğunu düşündüğünüzde, şekeri biraz daha dikkatli tüketmek sizin yararınıza olacaktır.

#Sayfa#

2. Vücuttaki ödemin gitmesini kolaylaştırmak

Tüketilen yiyecek ve içeceklere dikkat edilmemesi, kilo alma sürecini tetiklerken aslında bu kiloların vücuda yerleşmesini de sağlamış oluyor. Ödem; insan vücudundan belki de en zor atılan şeylerin başında geliyor. Şekerin azaltılması halinde vücuda giren sağlıklı yiyecekler, yer edinmiş ödemlerin destek almasını engelliyor ve yavaş yavaş bu ödemler vücuttan gitmeye başlıyor. Kan dolaşımıyla vücudun her tarafına taşınan şeker özellikle göbek, kalçalar, göğüsler ve bacağın üst kısmında toplanıyor. Bu bölgeler de dolduğunda, yağ asitleri kalp ve böbrek gibi aktif organlara dağılıyor. Bu organlar gittikçe yavaşlıyor ve sonuçta dokuları bozularak yağa veya ödeme dönüşüyor.

#Sayfa#

3. Hormon dengesini normale çekmek

Vücut işleyişini sağlayan organların düzenli çalışmasını sağlayan hormonlar. Şekeri fazla tüketmekten dolayı doğru şekilde çalışmayan organlar, hormonların da normal düzenini bozuyor ve devamında olumsuz bir şekilde etkisini gösteriyor.. Normal seviyelerde olması gereken hormonların, bu seviyelerin üzerinde olması sağlık açısından çok da istenen bir durum değil elbette. Şeker tüketimini azaltmak, vücudun dengesini koruduğu gibi otomatik olarak hormonları da dengeliyor ve normal seviyelerde olmasını sağlıyor.

#Sayfa#

4. Bağışıklık sistemi güçlenir

Vücudu dış etkenlere karşı koruyan ve aslında herkesin de dikkat etmesi gereken şeylerin başında bağışıklık sistemi geliyor. Bağışıklık sisteminin doğru çalışması demek, sizin sağlıklı bir hayatınızın olması demek. Dolayısıyla bu sistemi bozacak herhangi bir hareketten her zaman kaçınmanız gerekir. Şeker, sağlıklı beslenmeyi desteklemeyen bir besin maddesi olduğu gibi bağışıklığı da yeterince olumsuz bir şekilde etkiler. Az şeker tüketimiyle sağlık bir şekilde çalışan vücudunuzun bağışıklık sistemi de zararlı besinlerle karşılaşmadıkça güçlenecektir.

#Sayfa#

5. Düzenli bir uykuya sahip olmak

Kandaki şeker oranına bağlı olarak uyku gelmesi, aslında bilinen bir şey. Şeker hastalığı olan kişilerde görülen uyku sorunu için yapılması gereken şey çok basit: Şekeri bırakmak veya en aza indirgemek. Az şeker tüketimi ile uykunuzu düzenleyecek ve daha sağlıklı periyotlarda uykuya sahip olabileceksiniz. Ayrıca, fazla şeker tüketimiyle alınan kilolar da sağlıklı bir uyku çekmenizi engelleyen etken olacaktır. Rahat nefes almak adına, kilonuzu normale yakın seviyelere çekerken, şeker tüketimini azaltmak size yardımcı olacak şeylerin başında geliyor.

#Sayfa#

6. Kronik Hastalıklara Yakalanma Riski Azalır

Diş çürümesi başta olmak üzere obezite, diyabet, kalp ve dolaşım hastalıkları, kanser, böbrek taşları, hipertansiyon, felç, ülser, astım, romatizma, kronik yorgunluk sendromu, kemik erimesi, çocuklarda egzema gibi hastalıklara neden olduğu bilinmektedir. Şeker Alzheimer's hastalığı riskini artırabilir, miyopluğa ve katarakta sebep olabilir.

#Sayfa#

7. Psikolojik olarak iyi hissetmek

İnsan psikolojisi sadece dış etkenlerden değil, bireyin vücudunda meydana gelen değişimlerden de etkilenebilir. Kilo almak, hasta olmak, vücudunuzda herhangi bir sistemin doğru çalışmaması sizin moralinizi bozacak ve psikolojik olarak da aşağıya çeken durumlar olacaktır. Olabildiğince sağlıklı bir şekilde yaşamak için, az şeker tüketmek, sağlığınızı olumlu yönde etkileyecek ve psikolojinizi de yukarıya çekecektir.


Tek seansta şeker bağımlılığından kurtulun!

Abrahamson Sistemi ile tek seansta şeker ve glüten yeme isteğini azaltır, tatlı yeme ihtiyacına kayıtsız kalmayı sağlar. Arınma sürecini takip eden kişiler şeker/gluten bağımlılıklarından arındıkları gibi birkaç gün içinde metabolizma üzerindeki olumlu etkileri gözlemlerler. Şeker, gluten bağımlığından arınan kişiler, daha odaklı, daha canlı olduklarını, daha az uykuya ihtiyaç duyduklarını ve genelde kendilerini daha iyi hissettiklerini ve daha neşeli olduklarını bildirirler.
Abrahamson Arınma Programı dünya çapında; sigara, şeker ve glüten gibi kötü alışkanlıkların yanı sıra; alkol, tırnak yeme, saç yolma (trikotillomani), deri yolma (dermatilomanı-CSP), kumar ve daha ağır ve karmaşık bağımlılıklardan kurtulmak için de kullanılıyor.