X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Canik Belediyespor’dan Takımın Rehin Kaldığı İddialarına Açıklama
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Canik Belediyespor’dan Takımın Rehin Kaldığı İddialarına Açıklama

  • Giriş Tarihi: 2.4.2015 13:08 Güncelleme Tarihi: 6.4.2015 17:53

Canik Belediyespor Kulübü Başkanı Ercan Bayrak, ‘takımın otelde rehin kaldığı’ iddialarını esefle karşıladıklarını söyledi.
Kulüp Başkanı Ercan Bayrak yaptığı açıklamada, “Samsun Canik Belediye Spor Kulübümüzün 01 Mart 2015 günü 18.00’de Abdi İpekçi Spor Salonu’nda Galatasaray Odeabank ile oynadığı Kadınlar Basketbol 1. Ligi müsabakası ile ilgili yazılı ve görsel basında yer alan kulüp aleyhine haberler, kulübümüzü rencide etmiştir. Bu konu ile ilgili olarak basketbol kamuoyuna aşağıdaki açıklamanın yapılması zorunluluk arz etmiştir. Kulübümüzün spor salonuna yakın mesafedeki otelde yaptığı konaklama sonrası, kulüp yöneticilerinin otele uzak mesafede olması nedeniyle, ödemenin kredi kartı yoluyla yapılmasını talep edilmiş, mail order yoluyla ödeme yapılması konusunda mutabık kalınmış ve herhangi bir sorun yaşanmadan ödeme yapılmıştır. Basında yer alan ve kulübümüz oyuncularının otelde rehin kaldığı yönündeki haberlere neden olan ödeme miktarı 2 bin 90 TL’dir. Yapılan ödeme sonrası kulübümüz salona hareket etmiş ve 17.30’da salona ulaşmıştır. Adı geçen otelde takımımız daha önceki yıllarda 3 defa konaklama yapmıştır” dedi.
Bayrak açıklamasının devamında şunları söyledi:
“2 bin 90 TL gibi son derece cüzi miktardaki ödeme tutarı baz alınarak, takımın otelde rehin kalması gibi bazı basın organlarında yer alan rencide edici açıklamalar esefle karşılanmıştır. Müsabaka normal süresinde, yani 18.00’de başlamış olup, maçın başlama saatinde basında yer aldığı gibi bir gecikme (3 dk- 15 dk vb) olmamıştır. Müsabakanın 18.00’da başladığı konusunda Basketbol Federasyonu’ndan bilgi alınabilir. Yukarıdaki bilgilerin kulübümüzden veya Basketbol Federasyonu’ndan teyit alınmadan yazılı ve görsel basında rencide edici şekilde yer almasının kasıtlı olarak yapıldığını düşünmekteyiz. Kulübümüz aleyhine yapılan bu haberleri yapan ve yayınlayan yayın organlarıyla ilgili dava açma hakkımızı saklı tutuyoruz.”