X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER CÜ İletişim Fakültesi Öğrencilerine Marka İletişimi Anlatıldı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

CÜ İletişim Fakültesi Öğrencilerine Marka İletişimi Anlatıldı

  • Giriş Tarihi: 4.5.2015 16:38 Güncelleme Tarihi: 4.5.2015 16:49
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ GENÇ KARİYER KULÜBÜ TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN SÖYLEŞİDE KOÇ HOLDİNG YÖNETİCİLERİ DENEYİMLERİNİ ÖĞRENCİLERLE PAYLAŞTI.
CÜ İletişim Fakültesi Öğrencilerine Marka İletişimi Anlatıldı

Cumhuriyet Üniversitesi İletişim Fakültesi Genç Kariyer Kulübü tarafından gerçekleştirilen söyleşide Koç Holding yöneticileri deneyimlerini öğrencilerle paylaştı.
Fakültenin konferans salonundaki söyleşiye konuşmacı olarak katılan Koç Holding Medya İlişkiler Müdürü Yeliz Öz Kara ve Koç Holding Kurumsal Marka Yöneticisi Sevgim Turan “Marka İletişimi ve Medya İlişkileri” konularında öğrencileri bilgilendirdi.
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan programda konuşan İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Ümit Arklan, bu tarz etkinliklerin öğrencilerin kariyer gelişimleri açısından oldukça önemli olduğunu vurgulayarak söyleşinin düzenlenmesinde katkısı bulunanlara teşekkür etti.
Koç Holding Kurumsal Marka Yöneticisi Sevgim Turan, kendisini tanıtarak başladığı sunumunda “Marka nedir, marka nasıl yönetilir, itibar nedir?” gibi soruların cevabını verdikten sonra kurumsal marka yönetimi konusuna değindi. Kurumsal marka olabilmek için öncelikle bir marka değerinin olması gerektiğini söyleyen Turan “Marka değerlerinizi kendi güçlü ve zayıf noktalarınızı gözeterek belirlersiniz. Daha sonra bir kurumsal kimlik rehberi oluşturmalısınız. Marka mimariniz olmalı. Değişen kurumsal bakış açılarını mutlaka hayatınıza sokmak zorundasınız. Bunlara ek olarak kurumsal yayınlarınız ve kurumsal web siteniz de olmalı.”dedi.
Koç Holding Medya İlişkiler Müdürü Yeliz Öz Kara ise kurumsal medya ilişkilerinin nasıl yürütüldüğünü ve nasıl iyi bir iletişimci olunabileceğini anlattı. İletişim Fakültesi öğrencilerinde gelecek kaygısı olduğunu belirten Kara “Müthiş bir dünya var aslında, muazzam bir evren. Şöyle düşünün dünyada internete bağlı 3 milyar insan var. Türkiye nüfusunun neredeyse yarısı aktif internet kullanıcısı ve Türkiye’de günlük 5 milyon gazete satılıyor. Türk insanı günde 4 saat 37 dakikasını internette geçiriyor. Tüm bu tabloya bakıldığında umutsuz olmamak gerekiyor” diye konuştu.
Soru cevap şeklinde devam eden söyleşinin sonunda İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Ümit Arklan, Turan ve Kara’ya teşekkür belgesi takdim etti.