Karabük-G.Saray maçında kural hatası mı var?

Giriş Tarihi: 14.4.2013 10:23 Güncelleme Tarihi: 14.4.2013 10:32

maçının hakemi Abitoğlu'nun, ev sahibi takımdan Birol'a iki kez sarı kart gösterdiği dedikodusu sosyal medyayı salladı.

maçının hakemi 'nun, ev sahibi takımın oyuncusu Birol'a iki kez sarı kart gösterdiği dedikodusu sosyal medyada yayıldı, kural hatası bulunduğu iddiaları gündeme geldi.

59. dakikada Melo'ya faul yapan Birol'a göstermek için kartını çıkaran Abitoğlu, bu sırada Melo ile Birol'un tartışması sırasında araya girdi. Bunun ardından kendi sahasına doğru yürüyen Birol'a sarı kartını gösteren maçın hakemi, oyunu devam ettirdi.

Hakem otoriteleri, kartını çıkaran hakemin, tartışmayı durdurmak için araya girdiğini, dolayısıyla bunun tek bir sarı kart olduğunu ifade ettiler. Otoriteler, bir hakemin, aynı pozisyon içinde iki sarı kart gösterme gibi bir yanlış yapmalarının mümkün olmadığını da dile getirdiler.

Milliyet
ARKADAŞINA GÖNDER
Karabük-G.Saray maçında kural hatası mı var?
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz