UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi'nin resmi sponsoru teknoloji firması HTC'nin "Sosyal Medyada Futbol ve Şampiyonlar Ligi" başlıklı araştırmasına göre, sosyal medyada yeni sezonda en çok konuşulan takım
Galatasaray oldu.
HTC Türkiye için Somera Sosyal Medya Araştırma şirketi tarafından yapılan ve La Mancha Kuruçeşme'de gerçekleştirilen basın toplantısıyla açıklanan araştırma, ilginç sonuçları da ortaya koydu.
Yaklaşık 90 milyon sosyal medya iletisinin analiz edildiği araştırmaya göre, Türkiye'de sosyal meydada futbolla ilgili her gün ortalama 400 binin üzerinde paylaşımın gerçekleşti.
EN ÇOK KONUŞULAN TAKIM GALATASARAY
Araştırma sonuçlarına göre, "Dört Büyükler" olarak adlandırılan Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor takımları içinde sosyal medyada en çok konuşulanı Galatasaray olarak dikkati çekti.
Sezon başından bu yana 30 Ağustos-1 Kasım tarihlerini kapsayan sürede 10,6 milyon paylaşımla Galatasaray birinci, 9,9 milyon paylaşımla Fenerbahçe ikinci, 7,3 milyon paylaşımla Beşiktaş üçüncü, 2,8 milyon paylaşımla da Trabzonspor dördüncü sırada yer aldı.